ג'ייסון סטיית'אם התגלה בסרטו של גיא ריצ'י "לוק סטוק ושני קנים מעשנים" (1998) ומשם הפך לכוכב הבינלאומי גדול של סרטי אקשן במשך שני העשורים האחרונים. סרטיו גרפו מעל 4 מיליארד דולר ומבין כל כוכבי האקשן הוא בין היחידים שמצליח למלא אולמות באופן רציף.   

"ברבי" הובסה, ב"אופנהיימר" חגגו: כל הזוכים בטקס גלובוס הזהב ה-81

"הכוורן", סרטו החדש, עולה על הציפיות שלו. סרט אקשן המותאם לשנים הנוכחיות , סטיית'אם אינו נלחם בארכי רשע המחפש להשמיד העולם, אלא בחברת פישינג שמפילה בפח אנשים חפים מפשע וגוזלת מהם את כל רכושם ולעיתים גם את חייהם. הוא מאתר את כולם ובכריאוגרפיית אקשן מסחררת יוצא נגדם אחד אחרי השני. הסרט דינמי, קצבי, ולא לוקח זמן רב עד שהאגרופים נשלפים והכדורים יורים. 

למי שמחפש מפלט מהימים הטרופים הסרט בהחלט מספק שעה וחצי של הנאה. 

"הכוורן"  עוקב אחר אדם קליי (סטיית’אם), כוורן אשר נחשב חביב השכונה מאז שהפך קרקע מקומית מוזנחת לגן יפהפה. כאשר חבורת נוכלים גורמים לחברתו להתאבד, הוא יוצא למסע נקמה וחושף שהיותו כוורן הוא גם שם קוד להיותו סוכן לשעבר קטלני וסודי שפעל בשם המדינה לחיסול טרוריסטים וכעת מותה, מניע אותו לפעול מולם אחד אחרי השני עד לקודקוד. 

זו הפעם הראשונה שג'ייסון סטיית’אם, ששיחק בארבעת סרטי ״בלתי נשכחים״, בסרטי "מהיר ועצבני", "אימה במצולות" ועוד, משתף פעולה עם הבמאי דיוויד אייר. אייר ביים לאחרונה תחת המותג DC את הסרט "יחידת המתאבדים" שגרף 750 מיליון דולר .  

הסרט מופץ גם באיימקס למי שרוצה מנת גדולה יותר של אקשן.