ממש בעוד כמה ימים, שעה שרוב הארץ תתעורר ליום של בחירות מקומיות והמשך המלחמה, חובבי קולנוע יצבאו על דלתות בתי קולנוע להקרנות הראשונות של ״חולית: חלק 2״. ובצדק. חלקו הראשון של אפוס המד״ב של דני וילנב היה מדהים בגודלו ואיכותו, ורק הקורונה ואסטרטגיית שיווק בעייתית שכללה את שחרורו המקביל לבתי קולנוע ושירות הסטרימינג של איי׳ בי או (שכבר איבדנו יכולת לעקוב אחרי שמו הנוכחי) מנעה ממנו להפוך לחבר במועדון המיליארד.

עכשיו, 3 שנים מאוחר יותר, אנחנו חוזרים לאראקיס, וכהכנה, השתתפנו במסיבת עיתונאים וירטואלית עם כוכבי הסרט והבימאי, ואנחנו שמחים להביא לכם כמה מרגעי השיא שלה.

וילנב (שבאמתחתו 3 מועמדויות לאוסקר) נשאל תחילה על המסע היצירתי שלו במעבר בין הסרט הראשון לשני וענה ״אישית, אני מעולם לא עזבתי את אראקיס, אני ורבים מההפקה עברנו ישר מיציאת החלק הראשון לעבודה על החלק השני, כיוצר, בגלל שלא מדובר ממש בהמשך אלא בחלק שני של אותו סיפור, היתה לי הזדמנות נדירה ממש לחזור מיד לאותו עולם ולתקן את כל הדברים  שאולי הייתי יכול לעשות טוב יותר״.

כוכב הסרט, טימותי שאלאמה, אמר לגבי דמותו של פול אטריידיס, ולגבי הדברים להם הקהל יכול לצפות ממנו וענה כי ״הסרט הראשון הניח את היסודות לדמותו של פול, בן של דוכס, שחי חיים מוגנים, ובסרט הזה אנחנו רואים אותו הופך לגבר שהוא ״אמור״ להיות - הוא נאבק על מקומו בין הדררים (יושבי אראקיס), נאבק על הגורל שלו, על אהבה, ועל כך שהוא לא סיים לגדול״.

זאנדיה לעומת זאת, כאשר נשאלה שאלה דומה לגבי דמותה (צ׳אני), אמרה כי ״התשוקה שלה, והלב שלה, הם המקור לכוח שלה ולהרבה ממה שהיא עושה ומבחינתי, הכל תמיד חוזר ללב הגדול הזה שממנו מגיע האומץ לעשות את כל מה שהיא עושה״.

היא גם הוסיפה כי ״המקור לאמונה שלה בפול שונה מזה של שאר האנשים, והיא נאבקת עם הצדדים האלו, ועם היכולת שלה להכניס אותו ללב מצד אחד ולפקפק במה ששאר האנשים רואים בו מצד שני. היא מאמינה בו, באדם, לא במה שכולם חושבים שהוא אמור להיות״.

ג׳וש ברולין יצא בהצהרה מפתיע קלות לגבי דמותו של גרני האלק ואמר כי הקשר שלו לפול הוא ״סוג של סיפור אהבה בעיני, כי בחלק הראשון גרני משקיע את כל כולו בהפיכתו של פול לגבר, ללוחם, לשורד, וכאן, בסרט הזה, אנחנו רואים דרך עיניו סוג של הערצה, כי הוא זוכה לקטוף את הפירות של אותה השקעה, ובגלל שהוא חושב שכבר איבד את כל מי שהיה יקר לו - הקשר שלו עם פול הופך להיות עמוק ומשמעותי הרבה יותר״

ברולין המשיך ואמר כי ״גרני גם זוכה לראות את השינוי שפול עובר, הוא לא רק גדל ונהיה גבר, הוא גם תופס אט אט את גורלו, הופך להיות כל מה שגרני רצה לראות בו וגם מעבר לכך, וזה גם הרבה ממה שאני ראיתי בהופעה הזו של טימותי ״

אם אתם גם רוצים לחזות בהופעה שלו, ובספקטקל שהוא ״חולית: חלק 2״ - הסרט יעלה למסכי הקולנוע ביום שלישי ה-27 לפברואר.