השחקן האנגלי אהרון טיילור-ג'ונסון יהיה ג'יימס בונד הבא, כך דיווח היום (שלישי) הצהובון ה"סאן" הבריטי שציין כי הפקת הסרט ה-26 בסדרה המצליחה על סוכן 007, צפויה להתחיל כבר בהמשך השנה הנוכחית.

צ'יקן נאגט בנטפליקס: מטופש, אבל האם זה בכל זאת עובד? | ביקורת
מעל לתחזית: ההישג המרשים של דני רופ בהופעת הבכורה בערוץ 14

הצהובון ציטט מקור עלום שסיפר כי התפקיד הוצע לטיילור-ג'ונסון וכי "הוא שלו אם הוא ירצה לקבל אותו". הוא הוסיף כי באולפני איון, שמפיקים את סרטי 007, מצפים כי החתימה על החוזה תתבצע כבר השבוע ואז תצא ההודעה הרשמית. לפי הדיווח, העבודה על התסריט של הסרט ה-26 בסדרה נמצאת כבר בעיצומה והצילומים אמורים לצאת לדרך כבר השנה באולפני פיינווד.

אהרון טיילור-ג'ונסון (צילום: REUTERS/Danny Moloshok)
אהרון טיילור-ג'ונסון (צילום: REUTERS/Danny Moloshok)

אם אכן טיילור-ג'ונסון יוכרז כג'יימס בונד החדש הוא יהיה השחקן השביעי שמגלם את התפקיד מאז הסרט הראשון "ד"ר נו" ב-1962 והוא יחליף את דניאל קרייג שפרש אחרי חמישה סרטים לאורך 15 שנה. מועמדים בולטים נוספים לתפקיד היו קיליאן מרפי, שזכה בשבוע שעבר באוסקר לשחקן הטוב ביותר על "אופנהיימר", הנרי קאוויל שגילם את סופרמן, ואידריס אלבה (לות'ר, הסמויה).

דניאל קרייג, סקייפול (צילום: באדיבות יס)
דניאל קרייג, סקייפול (צילום: באדיבות יס)

טיילור-ג'ונסון (33), בן למשפחה ממוצא יהודי, הופיע לראשונה בסרט קולנוע הוליוודי כבר בגיל 13 בקומדיית האקשן "צוות שנחאי". מאז הוא שיחק ביותר מעשרים סרטים, בהם שני סרטי "קיק-אס", "אמן האשליות", "הנוקמים: עידן אולטרון", "גודזילה" ו"רכבת הקליע". בשנת 2016, הוא זכה בפרס גלובוס הזהב לשחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו בסרט "יצורים ליליים".