ב-11.4 ייצא לכל בתי הקולנוע ברחבי הארץ הסרט "צוות ג'ונגל מטריפים ת'עולם", סרט אנימציה צרפתי לכל המשפחה. את דיבוב הסרט ביים לא אחר מעמי מנלדמן (הכל עובר חביבי) שחולש על כל תחומי הבידור והקולנוע - בימוי, מדבב, במאי, שחקן, זמר... עמי הוא הקול המזוהה ביותר במדינה, בלי שנשים לב אפילו, מלהיטי ענק כחלק מהכל עובר חביבי ("הלילה", "עודני ילד", "האורח"...) ועד דיבוב לדמויות שעיצבו את הילדות שלנו.

בין שלל הדמויות שמאחוריהן עומד מנדלמן נמנות פומבה ממלך האריות, הקול הגברי של waze, מר קראב, איירון מן, ספלינטר מצבי הנינג'ה ועוד רבים מלהיטי ענק כמו פוקימון, דרגון בול, חברים בחווה ועוד.

לעמי שלושה ילדים - דניאל, יונתן ורועי העוסקים גם הם בדיבוב. על השאלה למה לא לגלח סוף סוף את סמלו המסחרי עונה עמי: "פחות לגלח = יותר זמן פנוי בבוקר".

איך הגעת לדיבוב ואיך אתה מצליח ללהטט בכל ז'אנרי העשייה?
"אני למד מכל מי שנקרה בדרכי כך שיצירה יחד בהרכב מבורכת ולא מונעת מעשיה אישית. נכנסתי לעולם המצויירים לאחר פגישה אקראית עם שפרירה זכאי בנאות אפקה. משם כבר התפתח הקשר עם העולם המופלא של המצויירים בתחילה בדיבוב (אני קורא לתחום העיסוק הזה אמנות קול! כך הגדיר את עצמו מל בלאנק מורי ורבי) ולאחר מכן בבימוי, תרגום ,הפקה וליהוק נכון של העוסקים בתחום באדפטציה ישראלית לסרטים והפקות מהעולם, אני שואב סיפוק גדול ממפגשים עם מגוון רב של א-נשים מעניינים/נות.

"בקטע של אמנויות במה יש נקודה מעניינת, יצא לי להתנסות בהפקות תיאטרון כמו "אחים בדם" בשנות ה80 בתיאטרון נגה (כיום גשר) ובהבימה ב"סלאח  שבתי" בתפקיד דניאל וייסברגר מנהל המעברה (נורית הירש שהלחינה קישרה אותי עם אפרים קישון). ברבות הימים הבנתי שמקומי אינו בתיאטרון (בהיותי אדם עם adhd קל התקשיתי בנושא משמעת הבמה וחוסר אפשרויות האילתור)".

מה זה עושה לך שהופעה מלאה לא נותנת לך?
"מצאתי את עצמי נהנה מאוד להסתגר לבדי עם מקרופון מעבר לזכוכית ולשחק תפקידים מטורפים של דמויות אינספור עם החופש של אילתור הדמות הדרמה וההומור כך שיעברו בצורה הנכונה  והמיטבית בעברית. הטכניקה שבה אתה מופצץ באזניות בערוב רב של קולות צעקות ומראות מאפשרים לטיפוס כמוני עולם וירטואלי שאינו קושר אותך פיזית לקרקע  או במה פיסית. נ.ב. יצא לי לביים שחקני תאטרון בולטים של יכלו לבצע את המשימה של משחק משובח תוך מהומה עלי אדמות באוזניות".

מה אתה עושה היום ומה הלאה?
"כיום ממשיך להיות מהעולם הוירטואלי הזה ( לחלוטין מפלט אידאלי מהמציאות) + הופעות "הכל עובר חביבי" בהרכב המקורי למעט יובל דור שפרש ובמקומו הוצב משה סימן טוב + עבודה עם הרכב שקראתי לו "להקת נס" עם 3 מוזיקאים צעירים - בגילאי ה-35 שמפרים (לשון הפרייה) את עולמי ושומרים עלי up dated".

מה הלאה?
"לשמח, לעניין, לרגש , לנסות להשביח את כל מי שנקרא בדרכי + את אהובי  ואת עצמי. טוב יהיה, יהיה טוב".