"מואנה" לא גרפה מיליארד דולר בקופות, לא זכתה באוסקר, ואפילו לא הייתה סרט האנימציה המצליח ביותר של דיסני בשנת צאתה. אז איך הפכה ל"מלכת הסטרימינג" של אמריקה?
הסרט, שיצא ב-2016, הפך לתופעה הרבה יותר גדולה בסטרימינג מאשר בבתי הקולנוע. על פי נתוני נילסן, הסרט נצפה למשך יותר ממיליארד שעות - מספר שווה ערך לאדם אחד שצופה בסרט 775 מיליון פעמים, או לצפייה רצופה במשך 150,000 שנה.
מספרים מפתיעים
למה דווקא "מואנה"? מומחים מצביעים על מספר סיבות להצלחה המפתיעה
עתיד מבטיח
בעקבות ההצלחה חסרת התקדים, דיסני הכריזה לאחרונה על "מואנה 2" שיגיע לבתי הקולנוע בקרוב. תחזיות הקופות צופות הצלחה גדולה במיוחד - כל הילדים שצפו בסרט המקורי בסטרימינג צפויים להגיע לראות את ההמשך בקולנוע.
התופעה של "מואנה" מוכיחה שהצלחה בקופות היא לא המדד היחיד - לעתים דווקא בבית, כשהצופים יכולים לחזור ולצפות שוב ושוב, נוצרים הלהיטים הגדולים באמת.