גל גדות הודיעה היום (שני) למעריציה כי "וונדר וומן 1984", סרט ההמשך ל"וונדר-וומן", יצא לאקרנים ביוני 2020. "סופר-נרגשת להודיע שתודות לנוף המשתנה, אנחנו יכולים להחזיר את וונדר-וומן למקומה הראוי. 5 ביוני 2020. תהיה שם או שאתה מרובע!!!", צייצה השחקנית הישראלית.



כזכור, השחקנית ההודית סונדריה שמרה אישרה בחודש אוגוסט בהצהרה רשמית כי היא הולכת לקחת חלק בסרט ההמשך ללהיט לצידה של גדות. גדות הסבירה בפאנל בפסטיבל קומיקון בחודש יולי כי הסרט לו מצפים הצופים לא יהיה סרט המשך לסרט הראשון. "וונדר וומן 1984' הוא סרט בפני עצמו, עם סיפור משל עצמו", אמרה אז. עוד הוסיפה השחקנית: "ל'וונדר וומן' יש היסטוריה של 75 שנה, קראתי אותה כדי להיכנס לדמות". פטי ג'נקינס, בימאית הסרט סיפרה אז כי: "המטרה הייתה ליצור סרט ייחודי".

גדות העלתה לרשת בחודש יוני תמונה מתוך הסרט שמתרחש באייטיז, בה היא עומדת מספר מול מסכי טלוויזיה, שמשדרים תמונות אייקוניות משנות השמונים, בהן תמונתה של כריסטי ברינקלי מהסרט "חופשה" ופריים מאופרת הסבון המצליחה "דאלאס". מוקדם יותר השנה נחשפו פרטים נוספים על ההפקה ומסתבר שהצילומים ייערכו בארה"ב, באזור צפון וירג'יניה.