השחקנית הישראלית גל גדות הפציעה לתודעה הבינלאומית כשכיכבה בסדרת סרטי "מהיר ועצבני", בתפקיד נשי בלתי נשכח, שככל הנראה היה גם זה שגרם למפיקי יקום גיבורי העל של DC להחליט שהיא תהיה האשה הנכונה לגלם את וונדר וומן. כעת, אחרי שכוכבה של גדות זרח בהוליווד והיא בחרה להקדיש את כל זמנה לגילום האמזונה הלוחמת, ואף נאלצה להגיד 'לא' להנחיית האירוויזיון בגלל התנגשות בלוחות זמנים, נמצאה מי שתחליף אותה בלהיט האקשן והמכוניות המהירות.



סדרת הסרטים "מהיר ועצבני", תמשיך לספין אוף אשר יזכה לשם "הובס ושו", שיצא לאקרנים בקיץ 2019 ויתמקד בדמותו של לוק הובס (דווין "דה רוק" ג'ונסון), את התפקיד הנשי הקשוח תגלם השחקנית הבריטית בת ה-30 ונסה קירבי, שגילמה את הנסיכה מרגרט בסדרה "הכתר". החשיפה התרחשה דרך פוסט של "דה רוק" שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה מתוך הסט לצידה של קירבי הבלונדינית.



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Building out our Fast & Furious franchise step by step. In our spin-off, HOBBS & SHAW, I have a nice new friend. Meet “Hattie Shaw” played by my homegirl, @vanessa__kirby. Hattie loves the following/ Longs walks on the beach. Being a bad ass MI6 Operative. Drinking tequila with Hobbs. And not in that order. Hattie also happens to be the sister of Deckard Shaw, who’s played by @jasonstatham. It tortures him that his sister Hattie is kickin’ it with Hobbs. His pain makes me very happy. But what makes me happier is welcoming this crazy talented actress and cool chick to our movie. Havin’ a blast together. Building out the franchise step by step. #HattieShaw #MI6BadAss #TequilaDrinkerWithHobbs HOBBS & SHAW

A post shared by therock (@therock) on



"זה ה'ספין אוף' שלנו, 'הובס ושו', יש לי חברה חדשה ונחמדה", כתב ג'ונסון. "הכירו את האטי שו, בגילומה של 'אחותי' ונסה קירבי. האטי אוהבת את הדברים הבאים: הליכות ארוכות על החוף. להיות סוכנת קשוחה של הביון הבריטי. לשתות טקילה עם הובס. ולאו דווקא בסדר הזה".



"במקרה, היא גם אחותו של דקארד שו, בגילומו של ג'ייסון סטיית'האם (אוייבו של 'דה רוק' בסרט)", הוסיף השחקן. "זה מענה אותו שאחותו האטי התחברה עם הובס. הכאב שלו עושה אותי מאוד מאושר, אבל מה שעושה אותי יותר מאושר זה לעשות קבלת פנים שמחה לשחקנית המוכשרת בטירוף, ולבחורה המגניבה הזאת. נהנים ביחד".