דרמה בפסטיבל הסרטים הישראלי בלוס אנג'לס. קריאות בוז נשמעו לעבר המפיק היהודי ג'ייסון בלום, שהיה מועמד לאוסקר, והוא הורד בכוח מהבמה לאחר שהשמיע ביקורת נגד הנשיא דונלד טראמפ והאשים אותו בעליית האנטישמיות.  על פי דיווח ב"הוליווד ריפורטר", בלום קיבל פרס מפעל חיים ואמר בנאומו כי "הערב יש לנו הרבה לחגוג עם פתיחת הפסטיבל ה-32, אבל עם זאת, היום האמריקאים הלכו להצביע. הרבה מונח על הכף. השנתיים האחרונות היו מאוד קשות לכל מי שמוקיר את החוש שלנו". 

דבריו גרמו לחלק מהקהל לקרוא לעברו שריקות בוז, אבל זה לא מנע ממנו להמשיך בדבריו: מה שפה במדינה שלנו זה שאתם יכולים לאהוב את טראמפ, אבל אני לא חייב, ואני יכול לומר מה שאני מרגיש - ואני לא אהוב את זה". בשלב זה חלק מהקהל קם ועזב את האולם בבברלי הילס. 
בלום פנה לתקוף את הקהל ואמר כי ,כפי שאתם רואים, זהו סופו של השיח התרבותי. יש לנו נשיא שקורא לתקשורת אויב, הודות לו, האנטישמיות נמצאת בעליה".  בשלב זה עלה אדם לבמה, כשעל פי הדיווח, מדובר ביוסי דינה, ישראלי לשעבר בעל בית עבוט בלוס אנג'לס שכיכב בתוכנית ריאליטי וניסה להוריד אותו בכוח מהבמה.

מייסד ומנהל הפסטיבל, מאיר פניגשטיין (פוגי מכוורת), אמר ש"זו הפעם הראשונה שחווינו דבר כזה ואני בהלם מוחלט. אבל אני מבין שזה יום מאוד מתוח בארצות הברית". הוא הוסיף כי "זה לא המקום לפוליטיקה ואני נשאר א-פוליטי". 
השחקנית הישראלית נועה תשבי, שהיתה באירוע, אמרה לאחר מכן כי "חווינו אירוע מצער, של חוסר דמוקרטיה וחופש דיבור. אני עצובה מתגובת הקהל לביקורת החשובה של בלום. אני רוצה להתנצל בפניו בשם הקהילה הישראלית".