השחקנית הישראלית גל גדות מרבה לחשוף פרטים עסיסיים מהמתרחש מאחורי הקלעים של סרטיה ברשתות החברתיות, כשהיא מעלה לאינסטגרם תמונה שלה מחדר ההקלטות של סרט האנימציה בהשתתפותה "ראלף ההורס", או צילום שלה מודדת את התלבושת המקורית של באטמן בצילומי "ליגת הצדק". כעת החליטה הכוכבת להציג לעולם איך היא הופכת ל"וונדר וומן".



גדות שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון בו היא מתכוננת להופעתה הגדולה בסרט הבא בסדרה, "וונדר וומן 1984". בווידאו החדש מדריכת הכושר הצה"לית בעברה, הציגה את האימונים שהיא עוברת לקראת סצנות הקרב המרהיבות בסרטיה.




בסרטון, לו צירפה גדות את הכיתוב "האימון האהוב עלי", היא עוטה כפפות אגרוף שחורות ומתאמנת עם המדריך הפרטי שלה על האגרופים העוצמתיים שהיא ודאי תעניק לנבלים השונים שתפגוש בסרטה החדש.



כזכור, במהלך הקיץ עלו לרשת מספר תמונות מתוך הסרט "וונדר וומן 1984" שמתרחש באייטיז, באחת מהן גדות עומדת מול מספר מסכי טלוויזיה, שמשדרים תמונות אייקוניות משנות השמונים, בהן תמונתה של כריסטי ברינקלי מהסרט "חופשה" ופריים מאופרת הסבון המצליחה "דאלאס". מאוחר יותר הבמאית פטי ג'נקינס חשפה תמונה בה מופיע פדרו פסקל, אחד הכוכבים הגדולים של סדרה הטלוויזיה "משחקי הכס" שישתתף בסרט, כשהוא לבוש חליפה מחויטת בדוגמת משבצות ויושב בתוך רכב במראה תקופתי.