גל גדות היא ככל הנראה השחקנית הישראלית המפורסמת ביותר בעולם, ולמרות שהיא מחזיקה בקריירה בינלאומית, תפקיד בלתי נשכח כ"וונדר וומן", שלל הופעות בטלוויזיה האמריקאית ורגעים זוהרים על שטיחים אדומים, יש מישהי שתמיד מתעקשת להזכיר לה מאיפה היא באה. טל ברמן ואביעד קיסוס דנו ב-Eco99fm בתגובה של אירית גדות, אמה של הכוכבת, באינסטגרם של ביתה והצהירו: "את מביכה, למה את ממשיכה להביך?!".



טל: "גל גדות העלתה לאינסטגרם צילום של עצמה, וכתבה 'רגע של שלווה במדבר', והיא מצולמת באיזה אזור חולי, שנראה קצת יותר כמו הדיונות באזור ראשון לציון. זה המקום שבו הילדים הולכים לים וחופרים בור ומוצאים גופה, אבל לא שם הצטלמה גל גדות, זה ככל הנראה היה באיזה מדבר".



אביעד: "'אני כל כך בשלווה שאני חייבת לצלם את זה'. היא מצולמת עם הגב, במין פוזת יוגה כזו, ומרוב שהיא התחברה אל הטבע היה מישהו שצילם אותה".



טל: "ואז אמא שלה, אירית, כתבה, 'הפרויקט הגדול שאת עושה באמת מצריך רגעי שקט לאיזון גוף ונפש, שולחת לך מיליון חיבוקים, אהבה ואנרגיות טובות'. זו לא פעם ראשונה".



אביעד: "בא לך להגיד, 'אמא, למה את מתנהגת כמו אבא?'. כי בעקרון אמהות בנויות כך שאם אתה מבקש פעם אחת זה מספיק. אז את כבר מביכה, למה את ממשיכה להביך? אבא הוא מביך כמצב מתמשך. אמא היא יותר על הגליצ'ים של ההבכות".



להאזנה לקטע המלא באתר Eco99fm


טל: "כיוון שאני בעצמי קצת ב'זון' המביך עבור ילדיי, אני מבין את המנגנון שגורם לאבות להמשיך להתנהג ככה. כי אתה אומר - אתה לא תיסוג מההתנהגות המביכה עד שזה יצחיק. מביך, מביך, מביך - מצחיק!".



אביעד: "אבות הם יותר פייטרים. זה אולי דבר טוב להגיד על אבות. אמהות אומרים להן די, הן משנות, קשרים, מערכות יחסים. ומצד שני יש את אמא של גל גדות. 'שולחת חיבוקים, נשיקות, אנרגיות טובות' - אז תרימי לה טלפון".



טל: "מצד שני יש את אמא שלי גל גדות. היא כמה פעמים הגיבה. שולחת לה מיליון חיבוקים? אז תשלחי לה מיליון חיבוקים בווטסאפ, בטלפון, למה להגיד בתגובות? לא מבין את הקטע הזה. זה טקסט שולי מאין כמוהו".





אביעד: "'שול' מאין כמוהו. כמה את 'שול'. כוכבת במעמד של גל גדות, מוכרת כל כך בכל העולם, אבל יש לך את ה'שול' הזו שאת סוחבת על גבך. תחשוב שהיא באה לפרמיירות זאת".



טל: "היא בחיים לא תביא אותה לפרמיירות. מה קרה לך?".



אביעד: "זה 'שול', אין תביאי לא תביאי. 'אני ואבא פה, באנו'. היא תבוא ותפנה לאנשים 'ריס, ריס, איי לאב יו!', גם בעברית וגם באנגלית, 'בובה, בובה, מתוקה!' ונוגעת לה בפנים, נוגעת לה בשד. היא אשה חמה. 'גלי! זאת ההיא שעשתה בוטוקס?'. וגל עונה לה: 'אמא, בוטוקס זו מילה בינלאומית! את תשתמשי במילים בינלאומיות', והיא עונה לה: 'היא לא שמעה', סליחה? מי לא שמעה אותך אי פעם? זאת כל הזמן צועקת".



טל: "היא ברמת מבוכה כזאת שהיא יכולה להופיע לפרמיירה עם תחפושת 'וונדר וומן'".