"בלגאן בכוורת" - אומץ גדול בגוף קטנטן



אפולו הוא צרצר נווד ומזמר, המגיע בשיטוטיו אל גן קסום וכוורת הומה. הוא פוגש בפועלים הנמרצים ומלכתם היפה, אך נקלע לקנוניה המסתיימת בחטיפתה של המלכה. החשד נופל עליו, הנווד הזר, והוא יוצא להרפתקה מיוחדת להציל את המצב ולהחזיר את הסדר על כנו. הסרט מבוסס על סדרת הספרים רבי המכר של אנטון קרינגס.



למה?
כי סרטים מצוירים על דבורים עובדים מצוין עוד מימי הדבורה מאיה ובזיק ויויו. וכי חשוב לזכור שמאוד קל להאשים את הזר והשונה, אבל מוטב לא למהר לשפוט.



בלגאן בכוורת (TALL TALES), צרפת, 2017, 88 דקות.


מדובב לעברית


במאי: אנטון קרינגס, ארנוד בורון


שחקנים: קוו אדאמס וירג'ין איפירה עמנואל קורטי


סגנון: אנימציה, ילדים






"ג'ים ונהג הקטר" - כשנגמר הסיפור שאינו נגמר


הסרט מבוסס על סיפרו של מיכאל אנדה (הסיפור שאינו נגמר) "ג'ים ונהג הקטר" אחד מספרי הילדים הנמכרים בכול העולם. כשלאי הקטן מגיעה חבילה ובתוכה תינוק קטן, לוקאס נהג הקטר קורא לו ג'ים. הוא גדל כבן בית בממלכת נוחיה כשג'ים מבקש לדעת מה מוצאו, איש לא יכול לעזור לו - עד שיום אחד הוא מצטרף אל לוקאס למסע הרפתקאות מופלא. לעזור להציל את בת הקיסר, הנסיכה לי סי, שנחטפה ונלקחה לעיר הדרקונים.



למה: כי זו אחת ההפקות הגדולות והמרשימות בתולדות הקולנוע הגרמני, ואם תשאלו אותי, "הסיפור שאינו נגמר" הוא הסרט המשפחתי האולטימטיבי. יש רק לקוות שגם העיבוד הזה יעשה חסד לספר.



ג'ים ונהג הקטר (Jim Button and Luke the Engine Driver)


במאי: דניס גנסל


שחקנים הגרסה המדובבת: צביקה פורמן, אורי זלצמן, גילן שחף, סער בדישי, מנדי ליפסקר, צחי כהן, עדי ארד, ליאור חקון, נדב לוי, שחר קדוש, איילה פלדמן, דיוויד שנפלד, גדי לוי


סגנון: רפתקאות, קומדיה, לכל המשפחה





"רובין הוד" - הגנב הכי מוכר בקולנוע 

אציל לשעבר ולוחם מחונן ולמוד קרבות, שב ממסעות הצלב כשבליבו כעס. כשהוא מוצא שבני עמו סובלים תחת שלטון של שריף אכזר, הוא מחליט לחבור למי שהיה אויבו בקרב. בעזרתו, כשהוא תחת מסווה, הם יוצאים למרד נגד השריף וצמרת השלטון של העיר נוטינגהם.

למה?
כי הסיפור הוא אותו סיפור, אבל הגרסה הזו מביאה עוד אקשן וסצנות לחימה עתירות אקרובטיקה וגם, כי זה בכל זאת רובין הוד והוא גנב כריזמטי בכל צורה.

רובין הוד (ROBIN HOOD)ארה"ב, 2018. 120 דקות. אנגלית.
במאי: אוטו בת'הרסט
שחקנים: טארון אגרטון, ג'יימי פוקס, ג'יימי דורנן, איב הוסון, בן מנדלסון, פול אנדרסון, טים מינצ'ין
סגנון: הרפתקאות, פעולה, לכל המשפחה