סערת MeToo# מסרבת לדעוך: השחקנית האוסטרלית בת ה-38, יעל סטון, שמשחקת את לורנה מורלו בסדרת הטלוויזיה המצליחה של נטפליקס "כתום זה השחור החדש", מאשימה את את השחקן זוכה האוסקר בן ה-67, ג'פרי ראש, בהתנהגות לא הולמת, ובכך שבין השאר, הציץ לה במקלחת והופיע בפניה עירום, השחקן הכחיש אך התנצל.



סטון האשימה את ראש במספר מעשים לא הולמים בראיון שפורסם אתמול ב"ניו יורק טיימס". השחקנית סיפרה כי היא חלקה עם זוכה האוסקר חדר הלבשה ומקלחות סמוכות בהפקת ההצגה "יומנה של מדאם". לטענתה הוא החזיק מעל ראשה מראה בזמן שהתקלחה על מנת להסתכל עליה בעירום. עוד אמרה השחקנית כי ראש רקד עירום מולה ונגע בגבה בניגוד לרצונה, כי הוא שלח לה הודעות טקסט ארוטיות, וביקש ממנה להוריד את התלבושת שלו במהלך ההפסקה.





"אני זוכרת שהתקלחתי וכשהסתכלתי מעלה וראיתי מראה קטנה מעל המחיצה בין המקלחות, והוא השתמש בה כדי להסתכל עליי בעירום", סיפרה סטון, "אני חושבת שזה נעשה כמעשה שובב, אבל מה שהרגשתי הוא שאין מקום בו אני יכולה להיות בטוחה. לא פניתי לאף אחד כי הוא היה כוכב גדול, מה הם היו עושים, מפטרים את ג'פרי ומשאירים אותי?".



ראש מסר היום באמצעות עורכי דינו תגובה בה הכחיש את ההאשמות וטען כי "במובנים מסוימים הוצאו הדברים לחלוטין מהקשרם", אך הוסיף כי הוא מתנצל על התנהגותו על הסט שגרמה לה לחוש חוסר ביטחון: "אני מתחרט מעומק לבי על כך שגרמתי לה חוסר נוחות. זו מעולם לא הייתה כוונתי".



השחקן הידוע הואשם בעבר כי בהפקה של "המלך ליר" בשנת 2015 נגע בחזה של השחקנית ארין ג'ין נורוויל מול הקהל. ההאשמות פורסמו ב"דיילי טלגרף" האוסטרלי, וראש, שהכחיש את המעשים, תבע את העיתון על הוצאת דיבה.