עדות נגד הבמאי המצליח נחשפת: ראיון שפורסם הלילה (בין שני לשלישי) ב"הוליווד ריפורטר" חושף יחסים מיניים בעייתיים שקיים הבמאי המצליח וודי אלן, עם נערה בת 16, כריסטינה אנגלהרט, שחקנית אמריקאית. אנגלהרט חשפה בראיון לראשונה בחייה כי היא קיימה יחסים מיניים עם הבמאי, בהם הרגישה מנוצלת ומדוכאת, שנמשכו במשך שנים רבות. על פי השחקנית, השניים הכירה במסעדה בניו יורק בשנת 1976, כשאלן היה אז בן 41, והיא כאמור בת 16 בלבד, קטינה על פי החוק בניו יורק. 

אנגלהרט הודתה בראיון  כי היא זו ש"התחילה" עם אלן, וכתבה לו את מספרה על מפית נייר. זמן לא רב לאחר מכן, השניים נפגשו בדירתו בניו יורק, בפגישה שהתחילה את הרומן ביניהם, שנמשך כשמונה שנים. אנגלהרט מציינת כי אלן לא תקף אותה, אך כן השתמש בה לאורך השנים בצורה מנצלת וכוחנית, וכי כיום הרומן שהתרחש ביניהם מעורר בה תחושות של אי נעימות. 
למשל, אנגלהרט טוענת כי היא ואלן נפגשו במשך השנים ביותר ממאה מקרים שונים, תמיד באופן חשאי ותמיד בדירתו ובתנאים שהוא הציב לה. באחד המפגשים אלן הכיר לה "שתי צעירות יפהפיות", על מנת שיעשנו איתן סמים וישכבו בשלישייה. כמו כן, במקרה אחר, מספרת אנגלהרט, אלן הפגיש אותה עם זוגתו באותה תקופה, מיה פארו, על מנת שישכבו גם הם בשלישייה. על מקרים אלו סיפרה אנגלהרט כי "לא רציתי להיות שם. הרגשתי חולה. אך לא מצאתי את האומץ לקום וללכת". 

אנגלהרט. צילום: רויטרס


שנים לאחר מכן, השחקנית עזבה את ניו-יורק ובכך סיימה את הרומן בינה לבין אלן. אנגלהרט הדגישה בראיון כי אין לה שום רצון לפגוע בבמאי. "אני לא מספרת את זה במטרה 'להפיל אותו'. זה סיפור האהבה שלי, זה עשה אותי מי שאני, אין לי שום חרטות". 
כזכור, אלן הואשם בהתנהגות מינית בלתי הולמת עם בתו, דילן פארו. במכתב שפרסמה בניו יורק טיימס פירטה אז פארו כיצד אביה התעלל בה מינית לכאורה. אלן הכחיש את כל הטענות נגדו, ואף פעם לא הוגש נגדו כתב אישום. גם נישואיו כיום עוררו פעמים רבות ביקורת, שכן אשתו היא בתה המאומצת של מיה פארו, בגידולה הוא היה שותף במשך שנים רבות. אלן לא הגיב לעדותה של אנגלהרט.