השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס לאולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים שעלו לאחרונה לאקרנים. 



סגן הנשיא

דרמה ביוגרפית. סיפור עלייתו לצמרת של דיק צ'ייני, שהתחיל את הקריירה כפקיד מאחורי הקלעים והצליח להפוך במהלכים שקטים מתחת לרדאר לאיש החזק ביותר בעולם, כשכיהן כסגן נשיא ארצות הברית בתקופת נשיאותו של ג'ורג' וו' בוש.

בימוי: אדם מקיי. שחקנים: כריסטיאן בייל, איימי אדמס, סטיב קארל, סם רוקוויל, אליסון פיל, ג'סי פלמונס. ארצות הברית, 2018. 132 דקות
מדד רוטן טומטוז: 63%




אהבה בימים קרים

דרמה . על רקע המלחמה הקרה, להקה פולנית מחפשת אחר כישרונות חדשים. כשהם פוגשים בזמרת תמימה ויפהפייה, נרקם סיפור אהבה בינה לבין מנהל הלהקה, אך הגורל ונסיבות חייהם סוגרים עליהם מכל הכיוונים.

בימוי: פאבל פאבליקובסקי. שחקנים: יואנה קוליג, תומאש קוט, בוריס זיק, אגתה קולשה. פולין, 2018. 90 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 93%




פרה אדומה

דרמה. בת יחידה שחיה עם אביה המשיחיסט בהתנחלות במזרח ירושלים, מופקדת על גורלה של עגלה אדומה וכשרה, שהיא גם אות לגאולה ולבניין בית המקדש השלישי. רומן אסור שהיא מפתחת עם בת שירות לאומי משבש את התוכניות.

בימוי: ציביה ברקאי־יעקב. שחקנים: אביגיל קובארי, גל תורן, מורן רוזנבלט. ישראל 2018. 91 דקות.




משוכפלים

מותחן עתידני. אשתו וילדיו של מדען מבריק נספים בתאונת דרכים קטלנית, והוא יעשה הכל כדי להחזיר אותם לחיים באמצעים העומדים לרשותו.
בימוי: ג'פרי נחמנוף. שחקנים: קיאנו ריבס, אליס איב, ארצות הברית, 2018. 107 דקות.




אפסייד

דרמה קומית. עיבוד אמריקאי ל"מחוברים לחיים" הצרפתי. מובטל שחור נשכר לעזור למיליארדר נכה וציני, ומצליח לקנות את לבו.
בימוי: ניל בורגר. שחקנים: קווין הארט, בריאן קרנסטון, ניקול קידמן. ארצות הברית, 2017. 123 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 54%