אף פעם לא מספיק מגל גדות: סרט ההמשך לשובר הקופות "וונדר וומן" מעורר עניין רב ברחבי העולם, והלילה (רביעי) אנחנו זכינו לראות טעימה נוספת מההפקה המדוברת שתגיע למסכים ב-4 ליוני 2020. לכבוד יום הולדתה ה-34 של הכוכבת, פטי ג'נקינס, במאית הסרט העלתה לרשת לרשת תמונה נוספת שנראית מתוך הסרט "וונדר וומן 1984" שמתרחש באייטיז, בה היא עומדת בשמלה לבנה אופיינית לעשור מעל מעקה בטיחות במקום מסחרי שנראה כמו קניון.



"יום הולדת שמח לחברה והשותפה הכי מרהיבה, מדהימה, יפה, אוהבת, חזקה, מצחיקה ומעוררת השראה שלי", כתבה ג'נקינס. "אני אוהבת אותך יותר משמילים יוכלו לתאר. יום הולדת שמח".





בשלב זה לא ברור האם מדובר בתמונה מהסט של "וונדר וומן 1984" או בצילום אחר של גדות, אך מן הסטיילינג של התמונה והחזות הרצינית של גדות קל לנחש שהיא נמצאת בדמותה של דיאנה פרינס, והמקום בו היא עומדת מזכיר תמונות שכבר פורסמו מקניון אופייני לשנות השמונים.



כזכור, לפני כחודש. בכנס "CinemaCon" של האחים וורנר נחשפו פרטים וקטעים חדשים מתוך הסרט, שלא הופצו לקהל הרחב. במסגרת הכנס, אולפני DC חשפו בפני חוג מעריצים מצומצם צילומים של "וונדר וומן 1984", המציגים את הנסיכה דיאנה בשיא יכולותיה, ובעלי המזל שצפו בהם מיהרו לדון במה שראו ברחבי הרשת.





הקליפ שנחשף בכנס הציג את וונדר וומן יד ביד עם סטיב טרבור (כריס פיין) כשהם ברחובות וושינגטון. טרבור הוא כזכור אהובה של דיאנה מהסרט הקודם, שעל פי סיום הסרט הראשון מת בהתפוצצת מטוס בסופו, מה שמעורר סקרנות רבה לגבי שילובו בסרט החדש. בחלק מאוחר יותר של הסרטון, בקטע אקשן מרהיב, וונדר וומן נלחמת בשני פושעים בקניון מתקופת שנות השמונים, וקופצת מתוך מרפסת. הצילומים החדשים כוללים גם את דמות האויבת הגדולה של גדות בסרט, "צ'יטה", אותה מגלמת קריסטן ויג.



"זה סיפור שאנחנו מתרגשים מאוד לקראתו", אמרה הבמאית פאטי ג'נקינס בסרטון מוקלט מראש. "דיאנה מציגה כעת את מלוא כוחה".