לפני פחות מחודש, 25 שנה אחרי סרט האנימציה הפופולרי אודות האריה סימבה, הוציאה דיסני רימייק ל"מלך האריות", בבימויו של ג’ון פאברו. ההבדלים המהותיים הם כמובן האנימציה הממוחשבת הריאליסטית - סימבה, נלה, מופסה ופומבה נראים ממש כמו חיות נשיונל ג’יאוגרפיק אמיתיות - והמדבבים הכוכבים, שדוברי האנגלית ייהנו מהם, כוללים בין היתר את הזמרת ביונסה, המדבבת בסרט את נלה הלביאה. הלילה (שלישי) הסרט שבר את שיא ההכנסות של כל הזמנים לסרט אנימציה, אך ב"דיסני" לא חגגו.



במהלך השבועות שהופיע הסרט על כל מסך גדול ברחבי העולם גרף "מלך האריות" החדש 1.3 מיליארד דולר, ובכך עקף את סרט האנימציה הקודם שהחזיק בתואר - "לשבור את הקרח" ("Frozen"), שהרוויח 1.27 מיליארד דולר.





כאמור, בדיסני מסרבים לפתוח את השמפניות, ועל אף שהסרט "מלך האריות" נוצר כולו באמצעות אנימציה, האולפנים עדיין מתעקשים להגדיר אותו כסרט "לייב אקשן", שמתייחס לצילום שלא באמצעות הנפשה קלאסית או ממוחשבת, אם כי הן לעיתים משולבות בעריכה בנוסף לצילום. 


הפעם נראה כי למרות אהבת האולפנים לכותרות מפוצצות על שבירת שיאי הכנסות, ב"דיסני" לא הוציאו הודעה רשמית ושמרו את הקונפטי בארון.