שיתוף הפעולה בין אולפני דיסני לאולפני סוני הוליד לא מעט סרטי גיבורי על שהקהל אהב במיוחד, אך כעת נראה כי אחד מגיבורי העל האהובים בכל הזמנים, ספיידרמן הולך לעזוב את היקום הקולנועי של "מארוול". על פי הדיווח באתר "buzzfeednews" אולפני דיסני ואולפני סוני הכריזו הבוקר (רביעי) כי בעקבות סכסוך עסקי נשיא מארוול, קווין פייגי, לא יהיה מעורב יותר בסרטי "ספיידרמן", מה שאומר שדמותו של טום הולנד לא תיקח חלק בסרטי היקום הקולנועי.



ההודעה מגיעה זמן קצר אחרי הפרסום כי הסרט האחרון בסדרת "ספיידרמן" הנושא את השם "ספיידרמן: רחוק מהבית" הפך לשובר הקופות הגדול ביותר של "סוני" בכל הזמנים, כשהוא עוקף בסיבוב את המרגל המפורסם ג'יימס בונד.





כזכור, ביום שני האחרון פורסם כי "ספיידרמן: רחוק מהבית" שבר את שיא ההכנסות, כשהוא מגייס 1.109 מיליארד דולר ברחבי העולם. הנתון המרשים עובר במעט את הסרט הקודם של האולפנים ששבר את השיא בשנת 2012 - "סקייפול" מסדרת ג'יימס בונד שגייס בסוף השבוע הראשון 1.108 מיליארד דולר. הסרט בכיכובו של טום הולנד, בתפקיד ספיידרמן, הלא הוא פיטר פרקר, הגיע אל האקרנים בתחילת חודש יולי, ומהווה המשך לסרט "ספיידרמן: השיבה הביתה", אחריו יגיע לאקרנים "אלמנה שחורה" שצפוי לצאת במאי 2020.



לצד הולנד מככבים בסרט זנדאיה קולמן, ג’ייק ג’ילנהול ומריסה טומיי. עלילת הסרט מתרחשת אחרי אירועי הסרט “הנוקמים: סוף המשחק”. פיטר פארקר נאלץ להתמודד עם מותו של המנטור שלו, טוני סטארק (איירון מן), וחוזר לתפקיד ספיידרמן אחרי היעדרות ארוכה. במהלך טיול באירופה עם חבריו לכיתה, מגויס פיטר על ידי ניק פיורי, לצדו של מיסטריו, במטרה להילחם ביסודנים: ארבע ישויות הנחושות להמיט הרס ברחבי אירופה.