הצהובון האמריקאי "סטאר" טוען שסרט ההמשך של "וונדר-וומן" בכיכובה של גל גדות "נמצא במשבר קשה" בגלל שלאחר שהצילומים הסתיימו רשמית כבר בחודש דצמבר האחרון, השחקנית הישראלית גל גדות נדרשה לחזור לצלם סצנות מחדש. אך האם הטענות של המגזין נכונות?



לפי ה"סטאר", "'וונדר וומן 1984 גורם לאולפנים להזיע" מכיוון שההפקה לכאורה "נמצאת בתוהו ובוהו". הצהובון מצטט מה שמכונה "מקור על הסט", שאומר שהסיבה שאולפני "וורנר" שעמדו במרכז כנס "קומיק-קון" בשנה שעברה, לקחו הפסקה וויתרו השנה על פרזנטציות של הפרויקטים הבאים של אגף גיבורי העל שלהם - DC קומיקס, ביניהם "וונדר-וומן 1984", נובע מכך ש"לא היו להם מספיק סצינות מרגשות שערכו כדי להציג".



המגזין ממשיך ואומר שגדות והבמאית פטי ג'נקינס "מתזמנות לוחות זמנים מחדש, ומעדיפות לקיים את הצילומים בלוס אנג'לס ולא אירופה מכיוון שזה זול יותר". המקור האנונימי מוסיף, "לא ככה זה נעשה בשוברי קופות אחרים והתזמון גורם לאולפנים למתח רב".





מגזין "GossipCop", טוען כי למרות מה שטוען "המקור על הסט" הבלתי מזוהה של הצהובון, נציג בכנס של האחים וורנר - האולפן שמאחורי הסרט - מכנה את הסיפור "לא נכון לחלוטין", ולפי מגזין "CinemaBlend", שציטט דיווחים רבים ברשתות החברתיות, "וונדר וומן 1984" חזר לצילומי השלמה בלונדון לפני כמעט חודש. וג'נקינס וגדות כלל אינן 'מעדיפות את לוס אנג'לס על אירופה", בהתחשב בעובדה שהם צילמו סצינות בלונדון שבועות לפני שהודפס מאמר המגזין.



ההצהרה של המגזין על כך שצילומי השלמה הם דבר חריג בשוברי קופות גם היא כוזבת. צילומים נוספים בסרטים עם תקציב גדול הם נוהג שכיח וכמעט אינו סימן לכך שהפרויקט הוא "בתוהו ובוהו". ובין השוברי הקופות שחזרו לצילומי השלמה ניתן למצוא את "הנוקמים: סוף המשחק"," מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ו"ת'ור: ראגנארוק".



יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה שדיווחים ב'סטאר' על וונדר וומן 1984, שנויים במחלוקת. ביוני הצהובון הצהיר כי כוכבת 'קפטן מארוול' ברי לארסון נמצאת בסכסוך עם גדות. את הסיפור הזה ציטט גם מקור אנונימי באומרו שלארסון הציגה "גישה קרה ומתנשאת" לכוכבת "וונדר וומן", שבתורה רצתה כביכול "להוריד לה את הכבוד". נציגיה של גדות הכחישו את הטענות.