מחילה

קומדיה. צמד היוצרים חנן סביון וגיא עמיר מנסים לשחזר את ההצלחה של סרטם הקודם "מכתוב". שלוש שנים חלפו מאז שהחברים שאול וניסן ביצעו שוד שהפריד ביניהם - שאול נכנס לכלא וניסן נמלט לחו"ל וחזר בתשובה. ביום שחרורו של שאול מכותלי הכלא, מופיע ניסן ומבקש בכל דרך את מחילתו לפני יום כיפור.


שחקנים: חנן סביון, גיא עמיר, שירי מימון, נעה קולר, אלון אבוטבול וצחי הלוי. ישראל, 2019. 100 דקות.






ימים נוראים


דרמה. מותחן פסיכולוגי שעוקב אחר האירועים שהובילו לרצח ראש הממשלה, יצחק רבין, מנקודת מבטו של הרוצח. הסרט חושף את מסעו של הרוצח בשנה שקדמה לאסון, דרך הכוחות החזקים שפעלו עליו ועודדו אותו, הן במישור הפוליטי והדתי, והן במישור המשפחתי והאישי.


בימוי: ירון זילברמן. שחקנים: יהודה נהרי הלוי, ענת רבינצקי, אמיתי יעיש, בן אוזיליו, יואב לוי, סיוון מסט, דניאלה קרטס. ישראל, 2019. 123 דקות.






אדמונד דה ברז'ארק


קומדיה ביוגרפית. מחזאי גאון, אך כושל, מקבל הזדמנות נדירה כשגדול השחקנים של דורו מבקש לככב במחזה החדש שלו. התנאי: הבכורה חייבת להיות עוד שלושה שבועות, כשעדיין אין לו סיפור, או מחזה, חוץ משמו, "סיראנו דה ברז'ראק".


בימוי: לקסיס מישליק. שחקנים: תומא סוליבר, אוליבייה גורמה, מתילד סנייה, טום לס, לוסי בוז'ינה. צרפת־בלגיה, 2018.






אחרי החתונה


דרמת מתח. אישה אמריקאית שהקדישה את חייה לעבודה בבית יתומים בכלכותה, הודו, מקבלת הצעה לתרומה גדולה מארצות הברית. כשהיא נוסעת לפגוש את התורמת המסתורית, היא מגלה שמדובר במישהי הקשורה לעברה. האם עוד סוד אפל עומד להיחשף?


בימוי: בארט פרוינדליך. שחקנים: מישל ויליאמס, ג'וליאן מור. ארצות הברית, 2019. 110 דקות.


מדד רוטן טומטוז: 44%