סרט ההמשך לשובר הקופות "וונדר וומן" מעורר עניין רב ברחבי העולם, ואחרי שלל תמונות אינסטגרם מסקרנות ופוסטרים מבטיחים, היום (ראשון) אנחנו זכינו לראות טעימה נוספת משובר הקופות המדובר בכיכובה של השחקנית הישראלית, גל גדות, עם פרסום הטריילר הרשמי של הסרט. הסרט צפוי לצאת לאקרנים בתאריך 4.6.2020.



וונדר וומן 1984 טריילר רשמי מתורגם

פרט מעניין עליו לא קיבלנו תשובה בטריילר, מתייחס לשמועה על פיה גדות הולכת לבצע מסע בזמן בסרט הקרוב. בעבר נחשף כי גם דמותו של סטיב טרוור שמגולמת על ידי כריס פיין חוזרת, למרות שהוא נהרג בסרט "וונדר וומן" הראשון. על פי ההדלפות שפורסמו באתר "small-screen" הבריטי, שאין דרך לבדוק את אמיתותן, גל גדות הולכת לשנות את חוקי הזמן ביקום של הקומיקס של DC, וכל זה קשור לחזרתו לחיים של הגבר השרמנטי שנהרג בפיצוץ מטוס בסרט הראשון.





כאמור, לא ברור האם השמועות על יכולתה של וונדר וומן לשנות את חוקי הזמן הן נכונות, והאם בכלל התקיימה הקרנה מצומצמת ממנה דלפו הפרטים, אך תפנית עלילתית זו אינה חדשה לתחום סרטי הקומיקס, ובגרסה של הסרט סופרמן משנת 1978 גיבור העל הצליח להחזיר את הזמן לאחור על ידי סיבוב מהיר סביב כדור הארץ ושינוי זווית סיבובו לאחור.