סרט ההמשך לשובר הקופות "וונדר וומן" מעורר עניין רב ברחבי העולם, ואחרי שזכינו לראות טעימה נוספת משובר הקופות המדובר בכיכובה של השחקנית הישראלית, גל גדות, עם פרסום הטריילר הרשמי של הסרט לפני כשבועיים, כעת, תמונה חדשה מתוך הסרט משגעת את הרשת.



אמש פרסם מגזין "Empire" תמונה מתוך הסרט "וונדר וומן 1984", שצפוי לצאת לאקרנים בתאריך 4.6.2020, בה נראית הכוכבת הישראלית כשהיא מבצעת קפיצה באמצעות חבל הלאסו שלה בקניון משנות השמונים. התמונה מזכירה במשהו את וונדר וומן המקורית, אותה גילמה לינדה קרטר בסדרת הטלוויזיה משנות השמונים, שהרבתה להשתמש בלאסו שלה במהלך התוכנית.





כזכור, כחלק ממסע הקידום לסרט, התראיינה גדות לערוץ היוטיוב של "Entertainment Tonight", סיפרה על התגובה שלה בצפייה הראשונה בסרט, והעבירה מסר ברוח MeToo#. 



איפה אנחנו מוצאים את הדמות שלך
"בסרט הראשון ביססנו את 'וונדר וומן' ואת המסע של דיאנה פרינס בהפיכתה לגיבורת על. בסרט הזה אנחנו פוגשים את דיאנה בשנת 1984, כשהיא כבר יודעת מה היא עושה, עוזרת לאנושות. היא די בודדה כי היא אידה חלק מחבריה במהלך המסע, אבל אז משהו מטורף עומד לקראות לה, שאני עוד לא יכולה לספר".





שמעתי שאחרי שראית את הגרסה הראשונה של הסרט בעריכה, את בכית. זה נכון?
"כן. ואני לא בוכה בקלות. הייתה לי תגובה חזקה לסרט, זה תפס אותי לא מוכנה. אני לא יכולה לספר לכם מה היה בסרט שגרם לי לבכות, אבל אני יכולה להגיד שזה היה בתחילת הסרט. מעולם לא ראיתי את זה, פתאום לא הייתי גל, השחקנית, המפיקה, שהייתה על הסט כשהכל צולם - הייתי ילדה קטנה מעיר פרברית בישראל (ראש העין), שרואה לבד את הדבר הזה, וראיתי את האשה המדהימה הזו עושה את הדברים המדהימים האלו. אפילו שכחתי שזו אני. אלו הרגעים בהם אני מבינה שזה לא כמו סרט אחר, ויש לו השפעה גדולה עלינו. זה סימן טוב, ואני מקווה שלקהל תהיה תגובה דומה. אם רוצים לעשות משהו עם משמעות".



אולי התגובה הרגשית הגיעה כי את מגלמת תפקיד כה חזק, כשאת אמא לשתי בנות
"זה עבור הבנות, אבל זה לא רק עבור הבנות. אנחנו לא יכול לדבר על שוויון מגדרי, ורק להעצים נשים, אנחנו צריכים גם לחנך את הבנים והגברים, כדי שבן שהולך לקולנוע ויראה אשה עושה את הדברים המדהימים האלו, יאמין שאשה יכולה לעשות את כל זה. זה צריך לעבוד על שני הצדדים".