הוליווד מחפשת את היוצרים הישראלים: חברת ההפקות של היזם ואיש העסקים גדעון תדמור, Tadmor Entertainment, חתמה על הסכם שיתוף פעולה בלעדי עם ענקית הבידור האמריקאית MGM. במסגרת ההסכם אותו הוביל אמיליו שנקר, הסטודיו האמריקאי המוכר והאהוב MGM וחברת Tadmor Entertainment ישקיעו יחד במהלך השנתיים הקרובות בפיתוח תוכן של יוצרים ישראלים ליצירות טלוויזיה, קולנוע וניו מדיה שיופקו לשוק הבינלאומי, במטרה ליצור תוכן איכותי וחדשני ברמה הגלובאלית.

ענקית הבידור MGM הוקמה בשנת 1924 והיא אחד מאולפני ההפקה הגדולים והמצליחים בעולם, עם זכייה במאות פרסי אוסקר, גלובוס הזהב ופרס האמי. זוהי הפעם הראשונה שבה MGM נכנסת להשקעה בישראל, במטרה לאתר תוכן ישראלי ייחודי שיתאים לשווקים הבינלאומיים. MGM מביאה איתה ניסיון מוכח ואת היכולת לתרום משמעותית בכל אחד משלבי היצירה – משלב הכתיבה ופיתוח התוכן, דרך ההפקה, וכלה בשיווק וההפצה, תוך שימוש ביכולות ובמשאבים הגלובאליים של החברה.

מארק ברנט, היו"ר העולמי של MGM T.V: ״Tadmor Entertainment" חולקת את החזון שלנו לשים את היצירתיות במקום הראשון ולהפיק סיפורים מהמדרגה הראשונה שירתקו קהל מסביב לעולם. השותפות המבטיחה עם גדעון, אמיליו והצוות המרשים שלהם יאפשרו לנו לקחת את הכישרון הגדול של מעגל היוצרים בישראל לבמה הבינלאומית. אנחנו מתרגשים לקראת פיתוח הפוטנציאל והאפשרויות העצומות שמחכות לנו בעתיד ולשיתופי פעולה בפרויקטים גלובליים".

גדעון תדמור, יו"ר Tadmor Entertainment: "אני שמח מאד ש-MGM, ענקית הבידור האייקונית, שותפה לאמונתו בכוחה של היצירה הישראלית ותפעל יחד איתנו לחיבור היצירה והיוצרים הישראלים לתעשיית הקולנוע, הטלוויזיה והניו-מדיה הבינ"ל. להערכתי, דווקא המשבר העולמי מהווה הזדמנות גדולה לקפיצת מדרגה נוספת של במיקום של היצירה הישראלית בזירה הבינלאומית".

אמיליו שנקר, מנכ״ל תדמור אנטרטיינמנט: "אני מבקש להודות למארק ברנט ולנשיא MGM T.V סטיב סטארק על האמון הרב ושיתוף הפעולה. אנחנו נרגשים לראות כיצד הסטודיו המיתולוגי MGM מצטרף לחזון שלנו בנוגע לעוצמת הכישרון של היוצרים הישראלים והיכולת שלנו לספר את הסיפורים שלנו ברמה הגלובלית, ואני שמח לבשר שכבר התחלנו בעבודה משותפת בישראל יחד עם MGM על מספר פרויקטים מרתקים. אנו קוראים ליוצרים הישראלים לפעול איתנו יחד ועם MGM ולקחת חלק במסע לשיתוף היצירה הישראלית עם הצופים ברחבי העולם".

חברת Tadmor Entertainment היא חברה לפיתוח, הפקה והפצה של תוכן מקורי לקולנוע, טלוויזיה וניו-מדיה שהוקמה בשנת 2013 על ידי היזם ואיש העסקים גדעון תדמור, מיזמי ומנהלי תעשיית הנפט והגז הישראלית, שתרם רבות לגילוי תגליות הגז הגדולות 'תמר', 'לווייתן' ועוד. תדמור הוא בעל השליטה והיו"ר של שותפות 'נאוויטס פטרוליום' שמחזיקה בפרויקטים של נפט בצפון אמריקה. מנכ"ל  תדמור אנטרטיימנט הוא הבמאי והתסריטאי המוערך אמיליו שנקר, לשעבר סמנכ"ל התוכן של קבוצת זאפה ומנהל התוכניות של גל"צ.

בין הפרויקטים של Tadmor Entertainment בשנים האחרונות: NORMAN של הבמאי יוסף סידר ובכיכובם של ריצ'ארד גיר וליאור אשכנזי, ONLY - סרט מדע בדיוני מאת הבמאי TAKASHI DOSCHER אשר הוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל טרייבקה האחרון, 03 SUMMER מאת הבמאית BECCA GLEASON אשר זכה בפסטיבל SXSW, SWISS ARMY MAN בכיכובם של דניאל רת'קליף ופול דאנו אשר זכה בפסטיבל סאנדאנס ועוד.

האותיות MGM מייצגות את שמות המשפחה היהודית מטרו-גולדווין-מאייר, מחלוצי הקולנוע שהקימו בשנת  1924 את אולפני MGM המוכרת לצופי הקולנוע והטלוויזיה בסמל האריה השואג המופיע בתחילת יצירותיה. לאורך השנים הפיקהMGM  יצירות קולנוע וטלוויזיה מיתולוגיות, זכתה במאות פרסי אוסקר, גלובוס הזהב ופרסי אמי ונחשבת עד היום כאחד מבתי הסטודיו לפיתוח, הפקה והפצה המובילים בעולם.

בין סרטי הקאלט של החברה ניתן למנות את: שיר אשיר בגשם, סרטי האחים מרקס, בן חור, הקוסם מארץ עוץ, חלף עם הרוח, טרילוגיית ההוביט, סטארגייט, סדרת סרטי רוקי, גיימס בונד ועוד. בשנים האחרונות הפיקו את שוברי הקופות: “The Girl With the Dragon Tattoo” , “21: Jump Street” , “The Hobbit Trilogy” , “Creed” , The Addams Family”  ושוברי קופות רבים נוספים.

MGM פעילה בתחום ה-TV עם סדרות בהן: ״פארגו״ (FX), ״הויקינגים״ (ערוץ ההיסטוריה), ״סיפורה של שפחה״ (הולו), ״תפוס את שורטי״ (אפיקס) ו-״קונדור״ (AT&T), Teen Wolf  (MTV),    “Four Weddings and a Funeral” (HULU), “The Real Housewives of Beverly Hills”(Bravo), “Are You Smarter Than a Fifth Grader?” (Nickelodeon),  “Messiah” (Netflix)ועוד.

סדרות ריאליטי של MGM כוללות את: ״דה וויס״ (NBC), ״הישרדות״ (CBS), ״ Shark Tank״ (ABC), " Beat Shazam״ (פוקס) ,״המירוץ הקשה בעולם: האתגר האקולוגי״ (אמזון) ועוד.