מתיחה מביכה: עדשת המצלמה בסרטו החדש של סשה ברון כהן, "בוראט: סרט ההמשך", תפסה עורך דינו האישי של נשיא ארה"ב וראש עיריית ניו יורק לשעבר במתיחה שהתפתחה לפרשת הטרדה מינית שנויה במחלוקת. השחקנית, המגלמת את דמותה של "ביתו של בוראט", ניסתה למתוח את עורך הדין כאשר התחזתה לעיתונאית שמרנית, אך לא ציפתה כי בשלב מסוים זה ישכב על המיטה ויתחב את ידו לתוך מכנסיו. 

"רק הכנסתי את החולצה לתוך מכנסיי לאחר שהוצאתי את המיקרופונים שחוברו אליי", אמר עורך רודי ג'וליאני והוסיף: "אני כאן שום דבר בלתי ראוי - זוהי היטפלות". עורך הדין בן ה-76 הוסיף במהלך הראיון כי "הסרטון בוראט הוא המצאה מוחלטת. בשום שלב בראיון, לפניו או לאחריו לא התנהגתי באופן בלתי ראוי, ואם סשה ברון כהן מרמז אחרת - הוא שקרן עם לב קר מאבן".

טריילר שעלה ברשתות החברתיות, אשר נערך בקפידה כיאה לחתימת ידו של היוצר המוערך, מתחיל בכך שמר ג'וליאני יושב על ספה ועונה לשאלות. זמן קצר לאחר מכן, ביתו של בוראט אשר עובדת כעיתונאית המדווחת על מגפת הקורוה, שואלת את ג'וליאני אם הם יכולים להמשיך את הראיון בחדר השינה.

לאחר הסכמתו, מוצג עורך הדין וראש עיריית ניו יורק לשעבר מלטף את המראיינת בשעה שזו מסירה את המיקרופונים שעל גופו. לאחר מכן הקטע נחתך במעבר חד למראה ג'וליאני נשען לאחור על המיטה כשידו באזור חלציו. "היא בת 15" התפרץ ברון כהן לחדר בסיום הסצנה כשהוא לבוש בתחפושת ורודה מוזרה וצעק: "היא בת 15 - היא מבוגרת מדי בשבילך".