קוונטין טרנטינו, במאי הקולנוע האמריקאי שהתחתן עם הזמרת הישראלית דניאלה פיק, התייחס לשהייתו הממושכת בישראל בזמן מגפת הקורונה, בראיון לתוכנית הטלוויזיה האמריקאית "ג'ימי קימל לייב". טרנטינו סיפר כי מעברו לתל אביב לא היה מתוכנן תחילה. לדברי טרנטינו "הרעיון היה שנבלה 3-4 חודשים בתל אביב ו-3-4 חודשים בלוס אנג'לס ואז הגיעה מגפת הקורונה. אז 3-4 חודשים הפכו ל-12 חודשים".

טרנטינו המשיך ושיבח את התמודדות המדינה עם משבר הקורונה: "הייתי מעדיף לא להיות מחוץ למדינה שלי בניגוד לרצוני למשך יותר משנה. עם זאת, ישראל המדינה הכי טובה להיות בזמן המגפה מכיוון שהיא התנהלה איתה הכי טוב". 

הבמאי התייחס בנוסף לבנו בן ה-15 חודשים, שנקרא ליאו, ולמשמעות שמו, שמסמלת אריה: "כמעט לא קראנו לו ליאו מכיוון שידענו שאנשים יניחו שהוא קרוי על שם השחקן לאונרדו די קפריו. הוא קרוי על שם סבא של אשתי. אך גם כי בליבנו הוא האריה הקטן שלו". לשאלת מנחה התוכנית ג'ימי קימל, אם בנו החל לדבר, השב טרנטינו: "הוא אומר מילה אחת - אבא בעברית".

טרנטינו סיפר על הדרך הלא שגרתית שבה הוא לומד עברית: "למדתי לא מעט מילים, אך לא מספיק בשביל לנהל שיחה בעברית. אני לומד מילים יחד עם בני, דרך הטלוויזיה לילדים שהוא צופה בה. מילים כמו חתול, סוס, פרה".