השחקנית ההוליוודית אנדי מקדואל צפויה לככב בהרכב הנשי של סרט בריטי חדש שייקרא My Happy Ending המבוסס על המחזה הישראלי "סוף טוב" מאת ענת גוב שעלה על הבמות בישראל לפני עשור, על כך דווח היום (רביעי) ה"דד ליין מגזין" בבריטניה. עוד יככבו בסרט מרים מרגוליס, (עידן התמימות, הארי פוטר), סאלי פיליפס, טום קאלן ומישל גרינידג'. 

מקדואל הייתה מעומדת לפרס גלובוס הזהב על השתתפותה ב"ארבע חתונות ולוויה אחת" ב-1994. היא תגלם בסרט החדש דמות של כוכבת הוליוודית שמוצאת את עצמה בחדר בבית חולים בריטי יחד עם עוד שלוש נשים. מקדואל מככבת בימים אלה בסדרה המקורית של נטפליקס Maid, לצד מרגרט קוואלי. 

כזכור, המחזה "סוף טוב" נכנתב לפני 10 שנים על ידי ענת גוב, שנפטרה לאחר מכן ממחלת הסרטן. עלילת המחזה גוללה את סיפור חייה של גוב שנאלצה להתמודד עם המחלה הממארת. במחזה המקורי כיכבה השחקנית ענת וקסמן.  

My Happy Ending היא קופרודוקציה ישראלית/בריטית המפגישה את המפיקות טליה קליינהנדלר ואסנת הנדלסמן-קרן. הסרט יבויים על ידי שרון מימון וטל גרניט. "היכולת של אנדי מקדואל לשלב רגש עמוק ופגיעות עם קומדיה הפכו אותה לבחירה המושלמת לתפקיד הזה"", אמרה הפקת הסרט. "לא יכולנו להתרגש יותר לעבוד איתה ועם רשימת השחקנים הנפלאה הזו", הוסיפו בהפקה.