רק בתחילת השבוע נודע כי הסרט "מוות על הנילוס" בכיכובה של גל גדות קטף את המקום הראשון בהכנסות בקופות בסוף השבוע הראשון להפצתו, והכניס 5.1 מיליון דולר בערב ההקרנה הראשון שלו בארה"ב. כעת, משפט אחד מתוך העיבוד הקולנועי לספרה של אגתה כריסטי זוכה למעמד של קאלט.

בתחילת הסרט, דמותה של גדות, יורשת העצר לינט רידג'וויי, מברכת את אורחיה באוניית היוקרה בה מתרחש הסרט ואומרת להם שיש להם "מספיק שמפניה כדי למלא את הנילוס", תוך כדי השלכת השמפניה מהכוס שלה מעל הסיפון.

המעריצים בהקרנות כל כך התלהבו לשמוע את השורה בסרט שהוא קיבל מחיאות כפיים סוערות וזכה לשלל התייחסויות ברשת בזכות האופן המוגזם והייחודי בו גדות אומרת אותו. 

חלק מהמעריצים משווים את הקליפ למודעה של ניקול קידמן עבור רשת בתי הקולנוע של AMC, שמוצגת לפני כל הקרנת סרט בבתי הקולנוע של AMC. המודעה זכתה באופן דומה למחיאות כפיים ממעריצים נרגשים בכמה הופעות!

"עזרו לי! אני לא מפסיק לקנות שמפניה, ואז זורק אותה בצורה ראוותנית לנילוס! אני כבר חייב 16 מיליון דולר בגלל זה!", כתב גולש אחד. "בסרט 'מוות על הנילוס' מופיעים הרבה שינויים לעומת הרומן המקורי. בספר הייתה לה מספיק שמפנייה רק כדי למלא את נהר הסן בבריסל".

"אם ההקרנה של 'מוות על הנילוס' שאני מגיע אליה בשבוע הבא לא מגיעה עם מספיק שמפניה כדי למלא את הנילוס, האם זה בכלל שווה את זה?", הוסיף גולש נוסף.