אחרי שכבשה את הוליווד עם חליפת ה"וונדר וומן" הקצרה שלה, השחקנית הישראלית גל גדות ממשיכה לקטוף מחמאות - והפעם מחברה לקאסט בדרמה הבלשית התקופתית האמריקאית-בריטית "מוות על הנילוס".

השחקן והדוגמן ההודי עלי פאזל זכה להופיע על מסכי הקולנוע לא רק בבוליווד אלא גם בהוליווד. לאחר ששיחק בפרויקטים בינלאומיים גדולים כמו "מהיר ועצבני 7" ו"ויקטוריה ועבדול", הוא מככב בימים אלו בסרטו של קנת בראנה "מוות על הנילוס". 

הסרט המבוסס על ספר באותו השם משנת 1937 מאת אגאתה כריסטי ומהווה סרט המשך לסרט "רצח באוריינט אקספרס" מ-2017, מככבים לצד פאזל וגדות גם, טום בייטמן, לטיליה רייט, רוז לסלי, אנט בנינג, אמה מאקי, ראסל ברנד ועוד.

בראיון לאתר חדשות בוליווד "pinkvilla" סיפר עלי פאזאל על השתתפותו בסרטו של קנת בראנה ותיאר את החוויה שלו בעבודה לצד גדות וכינה אותה: "יפה, דייקנית ומאוד חרוצה".

פאזל לא הסתפק בכך, והוסיף: "גל מאוד אדיבה. היא מישהי שבתקופה מאוד קצרה הפכה לכוכבת, במיוחד אחרי ששיחקה את 'וונדר וומן' עם שאר הדמויות מעולם הקומיקס של DC ועשתה זאת בצורה כל כך גדולה. ממקום כזה, לחזור לתפקיד בסרט תקופתי קלאסי, זה מהלך גדול שמראה עד כמה היא שחקנית שנותנת מעצמה".