בזמן שכל העולם מדבר על הסרט "מוות על הנילוס" שכובש את טבלאות ההכנסות של שוברי הקופות, והמשפטים של גל גדות הופכים לקאלט, שחקנית אחרת זוכה להכנס לחליפת הקרב הקצרצרה של וונדר-וומן שהפכה את השחקנית הישראלית למפורסמת בכל העולם.

אחת הסדרות שהכי עניינו את חובבי עולם הקומיקס בארה"ב היא "Peacemaker" של היוצר ג'יימס גאן. הסדרה שמלווה בגוון קומי, המשודרת בערוץ HBO Max, עוקבת אחר מעללי דמותו של ג'ון סינה מהגרסה אחרונה של "יחידת המתאבדים" משנת 2021, רק שהפעם הוא חובר לצוות אחר לגמרי כדי להלחם בדמויות שונות שמאיימות על עתיד העולם.

בפרק האחרון ששודר בארה"ב, אחרי שהצוות של "פיסמייקר" מנצח את צוות החייזרים שזממו להשתלט על העולם, ועומד לעזוב את שדה הקרב, חבורה מפתיעה מגיעה אל המקום באיחור. כמחווה לצוות המפורסם מיקום הקומיקס של DC, צוות "ליגת הצדק" מופיע על המרקע כדי להציל את המצב, ודמותו של סינה קוראת לעברם "איחרתם, מטומטמים".

על פי עלילת הפרק, סופרמן, פלאש, אקוומן ו-וונדר-וומן מגיעים להציל את המצב, אך מאוחר מדי. בזמן שעזרא מילר וג'ייסון מומואה הופיעו בדמותם בסדרה החדשה, ואמרו כמה מילים, הנרי קאוויל וגל גדות נעדרו מהמחווה, כנראה בגלל אילוצי לו"ז.

כעת, מי שמילאה את דמותה הצלליתית של וונדר-וומן, פרסמה את תמונותיה ונתנה למעריצים הצצה קטנה אל מאחורי הקלעים. השחקנית קימברלי וון אילברג, שנכנסה לחליפת וונר-וומן האמיתית העלתה תמונות שלה מסט הצילומים וכתבה: "ההופעה הכי מגניבה שלי, ללא ספק". והוסיפה: "בורכתי להכנס לחליפה המקורית של גל גדות".

נראה כי לגדות האמיתית, שעסוקה בקידום העיבוד הקולנועי לספר "מוות על הנילוס", אין מה לחשוש לתפקיד שהפך אותה למפורסמת בכל העולם, ולמעריצים נותר רק להמתין לרגע בו היא תחזור ללבוש את החליפה המפורסמת.