בשורה לעולם הטלוויזיה הישראלי: זוכה פרסי האוסקר והאמי, בארי לוינסון ("איש הגשם"), נבחר לביים את The Missing – הגרסה האמריקאית לרב המכר "תיק נעדר" של הסופר הישראלי דרור משעני. לוינסון יביים מספר פרקים, כולל פרק הפיילוט, וישמש בין המפיקים הראשיים לצד השואו ראנר זוכה פרסי האמי, הפיבודי וגלובוס הזהב דיוויד אי קלי, דרור משעני ואנשי קשת – אבי ניר, קרני זיו, אלון שטרוזמן ופיטר טראוגוט. הסדרה תופק עבור פיקוק על ידי קשת סטודיוס ויוניברסל סטודיוס.
 
השחקן הישראלי-גרמני ג'ף וילבוש ("המורדת", נטפליקס) לוהק לתפקיד הראשי. וילבוש יגלם את בלש ה-NYPD אברהם אברהם (במקור פקד במשטרת חולון), שהאמון שלו בבני אדם הוא כוח העל שלו בכל הנוגע לחשיפת האמת. חקירה שגרתית לכאורה הופכת את חייו וגורמת לו להטיל ספק בכל מה שהוא מאמין בו. לצד וילבוש לוהקו בשבועות האחרונים ג׳וליאנה קנפילד ומיכאל מוזלי שיגלמו גם הם בלשים ב-NYPD, וקארן רובינסון שתגלם את קפטן התחנה.

מדובר בראשון בסדרת ספרים מז'אנר מותחן פשע שכתב הסופר דרור משעני. העיבוד הוזמן מקשת אינטרנשיונל כסדרה (straight-to-series) עבור פיקוק, שירות הסטרימינג של NBCUniversal מבית ענקית המדיה קומקאסט. לצד The Missing, בימים אלו, עובדים בקשת סטודיוס על למעלה מ-10 פרויקטים, בהם הפקת דרמה עבור "דיסני+" על מיפ חיס – חסידת אומות עולם שהחביאה את אנה פרנק ובני משפחתה מפני הנאצים, פיתוח דרמה של זוכי האוסקר גיא נתיב וג'יימי ריי ניומן, וכן פיתוח דרמה בשיתוף HBO על פי רב המכר השכם להורגו של רונן ברגמן.