מחווה מחממת: אחרי פתיחת המתקפה הרוסית על אוקראינה, רבים התרשמו בחוסנו ונחישותו של נשיא המדינה, ולדימיר זלנסקי, שנלחם עם מולדתו מול נשיא רוסיה. רבים גם חזרו אל הקריירה שלו כשחקן טלוויזיה וכמדבב וצפו בקטעים שלו מתוך הארכיון. סרט הילדים "הדוב פדינגטון" בדיבובו של זלנסקי יוקרן כמחווה והזדהות עם ילדי אוקראינה בסינמטק הילדים, במדיטק חולון, במסגרת פסטיבל "טא-דאם!" - הפסטיבל הבינלאומי הראשון לסרטי ילדים שיתקיים בחופשת הפסח 2022.

"הדוב פדינגטון" הוא סרט קומדיה לכל המשפחה שיצא בשנת 2014 וזכה להצלחה עצומה וביקורות מהללות ברחבי העולם. הסרט מבוסס על סדרת ספרי הילדים הבריטית והפופולארית "הרפתקאות הדוב פדינגטון" מאת הסופר מייקל בונד. הספרים הפכו לרבי מכר והפכו את הדוב פדינגטון לאחת הדמויות האהובות בממלכה המאוחדת, לאייקון אופנה, מודל לחיקוי וסמל לקבלת האחר.

''הדוב פדינגטון'', ולדומיר זלנסקי  (צילום: רויטרס,צילום מסך)
''הדוב פדינגטון'', ולדומיר זלנסקי (צילום: רויטרס,צילום מסך)

הגרסה האוקראינית של הסרט נעשתה בדיבובו ובכיכובו של זלנסקי, שלפני שהחל לכהן כנשיא המדינה, היה שחקן מוכר ואהוב. זלנסקי דיבב את הדמות הראשית בסרט, דמותו של הדוב פדינגטון. צוות הפסטיבל הצליח במאמץ רב להשיג את הגרסה המדובבת מאוקראינה בכיכובו, והיא תוקרן עם כתוביות בעברית באירוע מחווה והזדהות עם ילדי אוקראינה.