השחקנית הישראלית גל גדות מככבת בימים אלו על מסכי הקולנוע בעולם, עם תפקיד ראשי בדרמה הבלשית התקופתית "מוות על הנילוס", בו היא מגלמת את יורשת העצר העשירה לינט רידג'וויי דויל. תפקיד ששונה בהרבה מובנים מזה של "וונדר וומן" בזכותו הפכה לכוכבת הוליוודית ואפילו מזה של ג'יזל ישר, בו היא פרצה לראשונה לזירה ההבינלאומית.

אתר הסרטים האמריקאי "movieweb" החליט לערוך דירוג לסרטים הבולטים של גדות על המסך. והתוצאות לא לגמרי מפתיעות.

אל המקום השישי הגיעה קומדיית האקשן של נטפליקס "הודעה אדומה" ("Red Notice"), שיצאה לאקרנים בשנת 2021, בה היא מככבת לצד ריין ריינולדס ודווין ג'ונסטון. עם יציאתו הגיע הסרט למקום החמישי ברשימת הסרטים הכי נצפים בשירותי הסטרימינג בארה"ב.

אל המקום החמישי הגיע "מהיר ועצבני" משנת 2009, שהיה התפקיד הקולנועי הגדול הראשון של גל גדות, וסימן את ההתחלה של מה שיהפוך לקריירה מצליחה. הסרט היה הפרק הרביעי בזיכיון "מהיר ועצבני" ומתרחש חמש שנים לאחר הסרט מ-2001.

אל המקום רביעי הגיע "ראלף שובר את האינטרנט". סרט ההמשך לסרט האהוב משנת 2012 "ראלף ההורס". "ראלף שובר את האינטרנט" מתרחש שש שנים לאחר אירועי הסרט המקורי, וונלופ מחפשת ריגוש בחייה, מה שמוביל לסדרה של אירועים שמותירה את שוגר ראש בלתי שמיש ואת דמויותיו חסרות בית.

אל המקום השלישי הגיעה הגרסה הקולנועית החדשה של "מוות על נילוס", שביים קנת בראנה על פי ספרה של אגתה כריסטי. בסרט גילמה השחקנית הישראלית את דמותה של יורשת עשירה ששמה לינט רידג'וויי שמתה בזמן ירח הדבש שלה. הבלש המפורסם הרקול פוארו מנסה לאחר מכן לפתור את התעלומה. בראנה ישוב לביים ולשחק את דמותו של פוארו, כפי שעשה בגרסה קולנועית חדשה של "רצח באוריינט אקספרס" שיצא לאקרנים ב-2017.

אל המקום השני הגיע הסרט "ליגת הצדק: גרסת סניידר", שיצא לאקרנים ב-2021. הסרט היה גרסת הבמאי של הסרט "ליגת הצדק" משנת 2017. הגרסה המקורית של הסרט זכתה לקבלת פנים מאכזבת מצד הקהל והמבקרים. הגרסה המחודשת הייתה, על פי האתר, "שדרוג מסיבי למקור". בסרט, חברי ליגת הצדק - בהשתתפות דמויות אהובות כמו וונדר וומן, באטמן וסופרמן - מתאגדים כדי לעצור את סוף העולם.

אל המקום הראשון כמובן הגיע הסרט הגדול ביותר של גדות - "וונדר וומן" משנת 2017, שהיה המשך להופעתה בסרט "באטמן נגד סופרמן" שנת 2016. אחרי שפרצה לתודעה העולמית כיורשת של לינד קאטר, בתפקיד משנה, הסרט, שהתרכז בדמותה, מיצב אותה סופית ככוכבת בינלאומית תוצרת ישראל. מאוחר יותר יצא גם סרט ההמשך "וונדר וומן 1984" שהמשיך את הקריירה הבינלאומית של גדות.