בקריירה של כל שחקן יש תפקידים אותם הוא מפספס. השחקנית הישראלית גל גדות מככבת בימים אלו על מסכי הקולנוע בעולם, עם תפקיד ראשי בדרמה הבלשית התקופתית "מוות על הנילוס", בו היא מגלמת את יורשת העצר העשירה לינט רידג'וויי דויל. תפקיד ששונה בהרבה מובנים מזה של "וונדר וומן" בזכותו הפכה לכוכבת הוליוודית ואפילו מזה של ג'יזל ישר, בו היא פרצה לראשונה לזירה הבינלאומית. אך תפקיד על התפקיד החשוב הזה של גדות, שחמק לה מבין האצבעות טרם שמענו.

תמונות שפורסמו לאחרונה חושפות את גל גדות באודישנים שלה עבור "מקס הזועם: כביש הזעם". בחסותו של ג'ורג' מילר, שביים את כל הסרטים הקודמים של מקס הזועם, הסרט מ-2015 היה המשך/אתחול של הפרנצ'ייז, שבו כיכבו שרליז ת'רון בתור פיוריאוסה וטום הארדי בתור מקס הזועם, הלא הוא מקס רוקטנסקי. 

בסרט האקשן מ-2015 כיכב גם ניקולס הולט, רוזי הנטינגטון-וויטלי, ריילי קיו, זואי קרביץ ויו קייס-בירן. הסרט המשיך להיות להיט עצום בקרב המבקרים והקהל, למרות שהוא עמוס בעיכובים רבים בהפקה ובמחלוקות על הסט.

בתחילה, הכוכב המקורי מל גיבסון עמד לחזור לתפקיד של מקס הזועם, אבל העיכובים המתמשכים הוציאו אותו מהמירוץ לתפקיד, מה שגרם למילר למצוא שחקן חדש לגלם את הדמות.

תפקיד המפתח הנוסף היה עבור פיוריאוסה, שתהיה מובילה משותפת בסרט ואתגר מהותי עבור מי שתיקח אותו. מספר כוכבות הוליוודיות התמודדו על התפקיד, ביניהן, אנג'לינה ג'ולי, ג'סיקה צ'סטיין, גוגאו מבטה-ראו, רות נגה וגל גדות הישראלית, שכמעט קיבלה את התפקיד.

בספרו החדש "Blood, Sweat & Chrome: The While & True Story of Mad Max: Fury Road", קייל ביוקנן חשף את התמונה מהאודישן של גדות לתפקיד פיוריאוסה, ומספר שהוא היה מדהים, אך בסופו של דבר היא לא התאימה לתפקיד.

בנוסף לתמונה של גדות, פרסם ביוקנן גם תמונות של שחקנים אחרים שהתמודדו לתפקידים בסרט, ביניהם של זואי קרביץ וניקולס הולט.