בעוד כחודש וחצי יעלה על המסך הגדול הסרט "הפנתר השחור: וואקאנדה לנצח", אשר ימשיך את השלב הרביעי בעולם הקולנועי של מארוול. הסרט, אשר יגולל את המשך עלילת המדינה הבדיונית ווקנדה, חווה טרגדיה עוד בטרם יצא לדרך, כאשר לפני שנתיים הלך לעולמו השחקן שגילם את הפנתר השחור – צ'דוויק בוזמן.

אך בעוד במארוול הודיעו כי אין בכוונתם ללהק מחדש את דמותו של טצ'אלה, אותו גילם בוזמן מאז 2016 בסרט אמריקה: מלחמת האזרחים, הרשת התמלאה בשמועות ובדיונים על הצורה בה מותו הוביל לשינוי עלילת הסרט. השבוע, בראיון שהעניק הבמאי ריאן קוגלר ל-Empire, הוא חשף לראשונה את התשובות.

על פי קוגלר, התסריט הסופי "מכיל הרבה מהרוח של התסריט המקורי, כאשר השאלה המרכזית בסרט היא כיצד אפשר להמשיך ולהתקדם מול אתגרים בלתי אפשריים?", מה שלדבריו הפך למאוד אקטואלי עבור כל העוסקים במלאכת הסרט ברגע שבוזמן נפטר.

לטענת הבמאי, במקום שהסרט יתמקד כעת בדמות אחת, הוא החליט למקד את הסרט בארבעת הדמויות המשניות מהסרט הראשון, כך שכל אחת מהן תתרום את חלקה למורשתו של בוזמן. הרביעייה, אשר מורכבת מלטישיה רייט (שורי), אנג'לה באסאט (המלכה ראמונדה), וינסטון דיוק (מ'באקו) ולופיטה ניונגו (נאקיה), תקבל את המושכות ותנסה להוביל את הפרויקט.

קוגלר הוסיף שלאחר מותו של הכוכב הראשי, מטרת ההפקה הייתה להפוך את הסרט הזה ליצירה שתכבד את זכרו, כך שבמקום להתמקד בעתיד של וואקנדה, הסרט ישלב בין התקדמות המדינה לבין כיבוד המורשת של טצ'אלה, אשר גורל דמותו יקבל יחס בסרט.