השחקן אלק בולדווין ומפיקי המערבון "ראסט" הגיעו להסדר עם משפחתה של צלמת הקולנוע הלינה האצ'ינס, שבולדווין ירה בה למוות במהלך הצילומים בשנה שעברה. 

במסגרת העסקה, התביעה האזרחית של המשפחה נגד בולדווין ואחרים תידחה וצילומי הסרט יתחדשו בינואר עם כל השחקנים הראשיים המקוריים, אמר מת'יו האצ'ינס, בעלה של הלינה, בהצהרה שדווחה לראשונה על ידי דדליין.

"אין לי עניין לעסוק בהאשמות או בייחוס האשמה (למפיקים או למר בולדווין)", אמר האצ'ינס, עורך דין למיזוגים ורכישות, שבמסגרת העסקה יהפוך למפיק בפועל של הסרט. "כולנו מאמינים שמותה של הלינה היה תאונה איומה".

התנאים המדויקים של ההסדר, הכפוף לאישור בית המשפט, לא נחשפו.

הלינה הצ'ינס (צילום: SWEN STUDIOS/Handout via REUTERS)
הלינה הצ'ינס (צילום: SWEN STUDIOS/Handout via REUTERS)

התאונה האיומה התרחשה באוקטובר 2021 בעת צילומי הסרט דל התקציב בחוות בוננזה קריק, מחוץ לסנטה פה, ניו מקסיקו. בולדווין עשה חזרות עם אקדח וירה כדור חי שפגע בחזה של האצ'ינס בת ה-42 והרג אותה, וכן פגע בצלם הקולנוע ובמאי הסרטים האוקראיני ג'ואל סוזה, ששרד.

בהצהרה שעליה דיווחה דדליין, מר הצ'ינס אמר שהוא ייקח על עצמו את תפקיד המפיק בפועל, וכי כל השחקנים המקוריים יהיו מעורבים בחידוש הצילומים, שלדבריו "יעשה כבוד" לעבודתה האחרונה של אשתו. לדבריו, "אין לו עניין" בחלוקת האשמה למותה של אשתו.

עורך דינו של אלק בולדווין, לוק ניקאס מקוין עמנואל, אמר בהצהרה: "לאורך התהליך הקשה הזה, כולם שמרו על הרצון הספציפי לעשות את הטוב ביותר עבור בנה של הלינה. אנו אסירי תודה לכל מי שתרם לפתרון הטראגי והדבר הקשה הזה. מצב כואב".