אם עוד לא ביקרתם בסינמטק הילדים בחולון, אתם חייבים לפחות פעם אחת לראות מה זה קולנוע אמיתי לילדים. אולם "הביצה" הוותיק של המתחם, שצורתו ביצה עגולה, הוא בית קולנוע חדש, צבעוני ומשוכלל שעוצב במיוחד בשביל לתת השראה ולאפשר לילדים לגלות את עולם הקולנוע הקסום והמרגש ודרכו את העולם שאנו חיים בו. ספות משפחתיות ארוכות וצבעוניות, באולם המכיל עד 100 איש בלבד. מסך ענק ומערכת מולטימדיה מתקדמת. בחוה״מ סוכות יוקרנו מגוון סרטים אהובים מוכרים וגם חדשים, ביניהם: ״ראלף ההורס״, ״ספיי דוג״, ״המיניונים 2״, ״אי-טי: חבר מכוכב אחר״ ועוד. 

אי טי חבר מכוכב אחר בקולנוע (צילום: באדיבות yes)
אי טי חבר מכוכב אחר בקולנוע (צילום: באדיבות yes)

סרטי הילדים החדשים - חול המועד סוכות 2022

מותק של מפלצת 
הנסיכה הצעירה וחדת המחשבה ברברה לא מוכנה להיכנע לתכתיבי הממלכה שמחייבים אותה להינשא. באמצע נשף מלכותי, היא עולה על סוס הפוני שלה ובורחת מהארמון. שומר היער המפלצתי לכאורה וחברו הארנב המתוק מוצאים אותה ומבקשים לעזור לה. זה לא עוד סרט על נסיך ונסיכה. צפינו והתאהבנו על אמת!

מותק של מפלצת בקולנוע (צילום: באדיבות Tulip Entertainment)
מותק של מפלצת בקולנוע (צילום: באדיבות Tulip Entertainment)

המיניונים: עלייתו של גרו
גרו חולם להיות נבל העל הגדול ביותר שידע העולם והמיניונים נחושים לעזור לו להגשים את הפוטנציאל הגלום בו. הבעיה היחידה - גרו רק בן 12 וחבורה מסוכנת של נבלי על מפורסמים שמה את היצורים המצחיקים למטרה. העלילה מתרחשת בסאן פרנסיסקו, המצוירת כמובן. צפינו ולא הפסקנו לצחוק ולזמזם את השירים מהסרט. אפשר עוד פעם?
מיניונים 2 עלייתו של גרו (צילום: באדיבות Tulip Entertainment)
מיניונים 2 עלייתו של גרו (צילום: באדיבות Tulip Entertainment)

פלאמלים
אופ ואד נוסעים בזמן משנת 1835 לשנחאי המדהימה של היום ומגלים דברים חדשים כמו פקקי תנועה, שומן רווי והגרוע מכול – שהפלאמלים נכחדו מהעולם. כעת על שני הלא-יוצלחים נופלת אחריות כבדה: הם צריכים להציל את עצמם, את בני מינם ולשנות את פני ההיסטוריה לתמיד.
פלאמלים בקולנוע (צילום: באדיבות סרטי פילמהאוס)
פלאמלים בקולנוע (צילום: באדיבות סרטי פילמהאוס)

טד החוקר החופר
חלומו הגדול של טד הוא שחבריו הארכיאולוגים יעריכו אותו, אך אופיו השלומיאלי מפריע לחלום הזה להתגשם. כאשר טד בטעות הורס סרקופג נדיר, מוטל כישוף אשר מסכן את חיי חבריו. הניסיון להציל את מומיה, ג'ף ובלזוני יוביל את טד ושרה להרפתקה בכל קצוות העולם על מנת למצוא דרך לעצור את הכישוף של אבן האזמרגד. ספר קצת חופר האמת.
טד החוקר החופר בקולנוע (צילום: יחצ)
טד החוקר החופר בקולנוע (צילום: יחצ)

עולם מוזר
מסע אל מעמקי ארץ בלתי ידועה ומסוכנת שבה יצורים פנטסטיים ממתינים לבואם של משפחת קלייד האגדית, משפחה של מגלי ארצות שההבדלים ביניהם מאיימים למוטט את משימתם החשובה ביותר.

ליגת סופר פטס
הכלב של סופרמן, קריפטו, ניחן גם הוא בכוחות על שהוא מתהדר בהם. או לפחות חושב כך. הכל משתנה כאשר הוא חובר לחבורה של חיות מחמד שקיבלו כוחות על מוזרים בטעות ועכשיו נדרשים להציל את העולם. כל זה כאשר ברקע, הבעלים של קריפטו, סופרמן, מתאהב וזה כשלעצמו "סוף העולם". חמוד ומשעשע. לא הצלחנו להחליט איזה מהדמויות אהבנו יותר. 

ליגת סופר פטס ועולם מוזר בקולנוע (צילום: באדיבות yes)
ליגת סופר פטס ועולם מוזר בקולנוע (צילום: באדיבות yes)

משפחה בהחלפה 2
המשפחה המפלצתית הכי חמודה בשכונה חוזרת! מפלצות מפורסמות, כמו באבא יאגה ודרקולה, נחטפות אחת אחרי השנייה. מקס ומשפחתו מתגייסים למשימה, להציל אותן ולגלות מה עומד מאחורי החטיפות הללו. בשביל זה, עליהם להפוך שוב לערפד, מפלצת, מומיה ואיש הזאב. ביחד עם שלושת ערפדי המחמד שלהם, הם פוגשים מפלצות חדשות ורודפים אחרי ילדה מסתורית בשם מילה ומבינים ש"אף אחד לא מושלם" וזה הכי בסדר בעולם. לא היו לנו ציפיות גבוהות וזה חד משמעית הסרט הכי מפתיע שראינו לאחרונה.

משפחה בהפרעה 2 בקולנוע (צילום: באדיבות סרטי פילמהאוס)
משפחה בהפרעה 2 בקולנוע (צילום: באדיבות סרטי פילמהאוס)


ראביט גיבור של כולם
מקס הגשים את שאיפת חייו הגדולה ביותר: להיות הארנב העירוני הראשון, שנבחר לכיתת האמן היוקרתית באקדמיה לארנבים. הוא וחבריו מחפשים את כוח העל הייחודי שלהם, כדי להגן על ביצת הזהב הקסומה, שמשמשת מקור הכוח והחיבה לארנבים בכל העולם. אך ליאו, מנהיג כנופיית השועלים, מנסה לחבל בתוכנית.
ראביט גיבור של כולם בקולנוע (צילום: באדיבות סרטי חמישה כוכבים)
ראביט גיבור של כולם בקולנוע (צילום: באדיבות סרטי חמישה כוכבים)

סוד החיות הקסומות
אידה עוברת עם אמה לעיר ובית ספר חדשים. היא מגלה שבית הספר הזה מסתיר סוד: מי שיש לו מזל מוצא כאן את החבר הכי טוב בעולם - חיה קסומה שיודעת לדבר. אידה זוכה בחבר חדש, שועל חמוד בשם רבט, שמוכן תמיד לעזור. כשבבית הספר מתחילים להיעלם כל מיני דברים, הם יוצאים יחד לחקור את התעלומה והרפתקה מופלאה מתחילה.

הדבורה מאיה וביצת הזהב
מאיה, דבורה קטנה ושובבה וחברה הטוב ווילי, מקבלים משימה חשובה: להעביר את ביצת הזהב היקרה למקום מבטחים. אבל כשהביצה בוקעת העניינים מתחילים להסתבך

סמוראי על 4
כלב צעיר בשם האנק, מגיע לעיירת חתולים ונאלץ להתמודד עם זרותו, ועם הבקשה כי יהיה הסמוראי השומר של העיר מפני הפולשים הנטפלים אליה. הוא מחפש מורה לאמנויות לחימה ומתחבר עם סמוראי שיכור שיצא לפנסיה. האם יצליחו יחד להפוך את האנק לסמוראי שיציל את העיירה?

חבילה משפחתית מוזלת ביס פלאנט

רשת yes PLANET (יס פלאנט) יצאה במבצע חדש, מבצע 'כרטיס משפחתי', המוזיל את מחירי הכרטיסים להורים ב-25%, ברכישת כרטיס ילד (עד גיל 12) לאחד מסרטי האנימציה המדובבים. המבצע מאפשר להורים ולמלווים להגיע לסרטי האנימציה המדובבים לכל המשפחה, יחד עם הילדים ובמקום לחכות לילדים מחוץ לאולם עד תום הסרט, יוכלו ההורים ליהנות ביחד איתם ובמחיר מוזל על הכרטיס.

במסגרת המבצע ניתן ליהנות ממגוון סרטי הילדים המדובבים וביניהם: 'סמוראי על ארבע', 'הדבורה מאיה וביצת הזהב', 'ליגת סופר פטס', 'פלאמלים', 'ארנגוך ושודדי האוצר האבוד', 'המיניונים 2: עלייתי של גרו', 'באז שנות אור', 'אדומה אש' ועוד. המבצע תקף במבחר בתי הקולנוע של יס פלאנט, רשת בתי הקולנוע המובילה בישראל, הפרוסה מצפון לדרום עם שישה מתחמי יס פלאנט ברחבי הארץ, וכן ברשת רב חן עם ארבעה מתחמי רב חן בערים גבעתיים, מודיעין, קריית אונו ותל אביב.

יס פלאנט ראשל''צ אולם IMAX (צילום: איל תגר)
יס פלאנט ראשל''צ אולם IMAX (צילום: איל תגר)

בדרך לסינמה סיטי קופצים באיי ג'אמפ

רשת סינמה סיטי וקבוצת איי ג'אמפ יוצאות בשיתוף פעולה חוויתי לכל המשפחה, חבילות משותפות שמשלבות יציאה לסרט (עם פופקורן ושתיה) ושעת בילוי וקפיצה במתחמי איי ג'אמפ ברחבי הארץ. החבילה הזוגית – מתאימה לזוגות שרוצים ליהנות מצפייה בסרט טוב בשילוב פעילות מקפיצה ומהנה  - כרטיס זוגי לסרט כולל פופקורן ושתייה לכל אחד וזוג כרטיסים לחוויה מקפיצה באיי ג'אמפ (גילאי 6+). עלות בקופות הרשתות - 212 ₪ (במקום 280 ₪). החבילה המשפחתית - מתאימה למשפחות שבוחרות לייצר לעצמן זמן איכות מלא שכולל צפייה בסרט ושעה אנרגטית ומלאה בפאן במתחם איי ג'אמפ. ארבעה כרטיסי קולנוע כולל  פופקורן ושתייה לכל אחד מבני המשפחה, וארבעה כרטיסי כניסה לאיי ג'אמפ (גילאי 6+) עלות בקופות הרשתות 425 ₪ (במקום 560 ₪). הרכישה בקופות סינמה סיטי ואיי גאמפ.

שת''פ איי גאמפ וסינמה סיטי. חבילה משפחתית מוזלת (צילום: הנהלת איי ג'אמפ)
שת''פ איי גאמפ וסינמה סיטי. חבילה משפחתית מוזלת (צילום: הנהלת איי ג'אמפ)