הו הו הו וחג שמח, האם גם אתם נמנים בין אלו המעדיפים לחגוג את חג המולד ומיצו את חנוכה? אל תרגישו רע, לכריסמס בהחלט יש הרבה מה להציע: קסם, אורות, שירים וכמובן הסרטים האמריקאיים הכי קיטשיים ודביקים שנוצרו אי פעם. אז בואו נצלול לאווירת החג שלא שלנו ונתחיל בכך שנצפה בסרטים הקסומים והמתקתקים אללו. אז הנה לפניכם חמשת הסרטים שלגמרי יעשו לכם חם בלב וג׳ינגל בלז בנשמה. 

1. ״הגרינץ׳״

בחג המולד הזה אל תהיו הגרינץ׳, מלאו את ליבכם הקר בשמחה חגיגית ותתרווחו על הספה בסלון בזמן שאתם צופים בסרט המקסים הזה. הגרינץ' הוא סרט קולנוע אמריקאי משנת 2000. בסרט מככב ג'ים קארי הגאון והוא מבוסס על ספרו של דוקטור סוס.

הסרט הקסום הזה עוסק בעולם פנטסטי המתקיים על פתית שלג. בעולם זה נפגשים הגרינץ', יצור ירקרק וממורמר, וסינדי, בת הכפר מישהו-ויל שעל פתית השלג, הנחושה להנחיל לו אושר ושמחת חיים לקראת חג המולד. האם היא תצליח? תצטרכו לראות את הסרט.

2. ״החופשה״

כזה סרט רומנטי ומרגש הוא פשוט חובה לצפייה בכריסמס. גם אווירת חג, גם סיפור אהבה וגם קמרון דיאז וג׳וד לאו, מה עוד בן אדם צריך?

החופשה הוא סרט קומדיה רומנטית שיצא לאקרנים ב-8 בדצמבר 2006. אחרי שנים של קשר רומנטי בין איריס (קייט וינסלט) ובין ג'ספר בלום (רופוס סוול), מודיע ג'ספר על אירוסיו לאשה שאיתה בגד באיריס. לבה של איריס המסכנה נשבר והיא מציעה את ביתה להחלפה באינטרנט תמורת בית אחר, בו היא מקווה לשהות ולשכוח מג'ספר.

במקביל, אמנדה (קמרון דיאז), מגלה שבן זוגה, אית'ן (אדוורד ברנס), בגד בה. היא זורקת אותו ומחליטה לצאת לחופשה בתקופת החגים. היא מתחברת לאתר החלפת הבתים, שם היא מתכתבת עם איריס, והשתיים מחליטות להחליף את בתיהן לתקופה של שבועיים. מה יהיה בהמשך ואיך השתיים יסתדרו בעולמות החדשים אליהן הגיעו? את זה תצטרכו לגלות.

3. ״שכחו אותי בבית״

איך לא נמליץ על הקלאסיקה משובבת הנפש הבאה, סרט קאלט מקסים לכל המשפחה עם מקולי קאלקין הקטן והחמוד. שכחו אותי בבית הוא סרט קולנוע קומי אמריקאי משנת 1990. במרכז הסרט השחקן מקולי קאלקין שמגלם את קווין מקאליסטר, ילד בן שמונה שבטעות נשכח לבדו בביתו, כשמשפחתו המעצבנת טסה לצרפת בחופשת חג המולד.

זוג פורצים שמסתובב בשכונות אמידות בחיפוש אחר בתים לפרוץ אליהם, מגיעים לשכונה בה גר קווין. השניים מתכננים לפרוץ לביתו של קווין, מה קווין הקטן יעשה? האם הוא יצליח להגן על הבית? כל זאת ועוד בהמשך.

4. ״אהבה זה כל הסיפור״

אהבה זה כל הסיפור הוא סרט בריטי קומי רומנטי משנת 2003. התסריט מתעמק בהיבטים השונים של האהבה דרך הסיפורים של קבוצה רחבה של אינדיבידואלים, שרבים מהם נקשרים ככל שהסיפור מתפתח. עלילת הסרט מתחילה חמישה שבועות לפני חג המולד. "אהבה זה כל הסיפור" הוא אחד מסרטי חג המולד הפופולריים ביותר בבריטניה ולכן יש לו מקום של כבוד ברשימה..

5. ״קלאוס״

לנטפליקס לפעמים יש הבלחות שגורמות לנו להנאה רבה, סרט האנימציה קלאוס הוא אחד מהן. קלאוס הוא סרט מונפש ספרדי אשר עלה לשידור בכל הפלטפורמות של נטפליקס ב2019 וזכה לביקורות חיוביות על האנימציה, הסיפור והקולות. 

ג'ספר, תלמיד כושל באקדמיה לדואר, נשלח לאי קפוא בקוטב הצפוני לעיירה סמירנבורג שם הוא פוגש את המורה המיואשת אלבה ואדם מבוגר בשם קלאוס, נגר מסתורי אשר חי בבקתה מלאה בצעצועים. בעזרת החברות הבלתי צפויה בין ג׳ספר לקלאוס הם משיבים את הצחוק והשמחה אל סמירנבורג האפורה, סרט יצירתי מקסים ושווה לב שהוא בגדר חובה בחג הקרוב.