בימים האחרונים חשפה חברת דרימוורקס את הלוגו החדש והמשופר שלה, שהוא בעצם אדפטציה ללוגו של הילד הקטן עם החכה שיושב עם רגל מקופלת על ירח סער. יש לכם את האימג׳ בראש? איך אפשר שלא. הלוגו הזה עתיד להופיע לראשונה כפתיח לסרט החדש של החתול במגפיים ״המשאלה האחרונה״. מעריצי אנימציה מבוגרים וצעירים כאחד בטוח זוכרים היטב את המנגינה הקלאסית ואת דמותו של ילד הירח המייצג בנאמנות כבר שנים את האולפן.

מעבר ללוגו המשופר, גם האינטרו קיבל מתיחת פנים בהתאם. הפתיח החדש מציג את שלל הלהיטים של חברת הסרטים המצליחה והדמויות האהובות והזכורות ביותר: שרק, דונקי, פיונה וגם קונג פו פנדה האהוב כמובן. האינטרו מנסה ומצליח לעורר את זכרונותינו הנוסטלגיים מכל הסרטים המצליחים שהסטודיו אי פעם יצר וכך מכניס אותנו בנונשלנטיות לרצף מרגש לתוך העידן החדש שבו יוצג סרט ההמשך לפרנצ'ייז האהוב ״החתול במגפיים המשאלה האחרונה״.

האינטרו שאורכו 32 שניות בדיוק, חושף בזה אחר זה את הדמויות מכל הסרטים האהובים והמצליחים שכולנו גדלנו עליהם: ״לא רעים בכלל״, ״הדרקון הראשון שלי״, ״קונג פו פנדה״, ״בייבי בוס״, ״טרולים״ וכאמור ״שרק״. אנימטורים ותיקים מהאולפנים עבדו בשת״פ חד פעמי לייצר את הפתיח המושקע הזה.

מרג׳י כהן, היושבת ראש של החברה מספרת על ההחלטה לשלב את האינטרו עם הדמויות של שרק, וכיצד ההחלטה הזאת הייתה מבחינתם מובנת מאליה. זה מה שהיה לה להגיד להוליווד ריפורטר: "שרק הוא זה שהתחיל את כל עניין הסיפורים בסגנון מודרני, מראה ריאליסטי ובדיחות עדכניות, זה לא היה אל זמני, זה לא היה קלאסי אבל  זה היה מאוד שם ועכשיו. להשתמש בקולות של מפורסמים בכמות ותדירות כזו לא הייתה נפוצה לפני שדרימוורקס נכנסה לתמונה".

סמל דרימוורקס החדש (צילום: צילום מסך)
סמל דרימוורקס החדש (צילום: צילום מסך)

מה שאני הכי אוהבת בנוגע לשרק זה שהוא תמיד רלוונטי ודיבר לאאוטסיידרים, הוא הפך לסמל למה יכול להיות מצליח ושאתה לא חייב לציית לחוקים מוגדרים, בעיני זה מה שמסמל את דרימוורקס. גם ילד הירח קיבל לוק יותר מעודכן, ועבר דרך ארוכה ממראו בימיו הראשונים של הסטודיו. הדמות הידועה כ ״ילד הירח״ the Moon Boy קיבל שם חדש ועכשיו נקרא ״The Moon Child״  כדי לא לשייך אותו לשום מגדר ספציפי וכך לייצג את האני מאמין של הסטודויו ואת הקהל המגוון של המעריצים. דרימוורקס כבר יצרו בעבר אינטרו חדשניים לסרטים שלהם אבל אף אחד מהם לא היה כו מגוון ועם כל כך הרבה פרטים ואלמנטים מיוחדים.

החברה נוסדה ב 1994 ע״י בכירים לשעבר מדיסני ביניהם: ג'פרי קצנברג, סטיבן שפילברג ודיוויד גפן. הסטודיו שחרר את שני הפיצ'רים הראשונים שלו ב-1998 עם הסרטים: ״עבודת נמלים״ ו ״נסיך מצריים״ ובסה״כ יצר עד היום 42 סרטים.

מוזמנים לצפות בפתיח החדש בלינק המצורף או באולמת הקולנוע כשיפתח לראשונה את הסרט החדש של החתול במגפיים שיצא לאקרנים ב-21 בדצמבר.