בסוף השבוע שעבר נודע כי קבריניטי היקום הקולנועי של DC פסלו את התסריט ל"וונדר וומן 3", בו הייתה אמורה להמשיך לככב השחקנית הישראלית גל גדות. כעת, כוכב נוסף של זכיון הסרטים מאבד את התפקיד הגדול המזוהה איתו.

גל גדות לא לבד: האם היקום הקולנועי של די.סי הגיע לקיצו?

השחקן הנרי קאוויל הודח מתפקידו כסופרמן על ידי המנהלים החדשים של אולפני DC, פחות מחודשיים לאחר שהודיע על חזרתו לתפקיד. "הייתה לי פגישה עם ג'יימס גאן ופיטר ספרן ואלה חדשות עצובות, לכולם. אני לא אחזור בתור סופרמן", מסר קאוויל בחשבון האינסטגרם שלו. "לאחר שנאמר לי מהאולפן להודיע על שובי לתפקיד באוקטובר, החדשות האלה הן לא הכי קלות, אבל אלו החיים".

View this post on Instagram

A post shared by Henry Cavill (@henrycavill)

"החלפת משמרות זה משהו שקורה. אני מכבד את זה", המשיך, בפוסט שלו. "לג'יימס ופיטר יש יקום לבנות. אני מאחל להם ולכל המעורבים ביקום החדש מזל טוב, והמון מזל טוב".

האיום המרחף מעל סדרות של הזיכיון והביקורות הקטלניות שקיבלו הסרטים האחרונים של הרשת, העמידו בסימן שאלה את כל הפרויקטים העתידיים של DC. כעת, נראה כי האיום מתחיל להתממש. 

כזכור, היקום הקולנועי של DC סבל בשנים האחרונות מלא מעט צרות: גניזה של פרויקטים עליהם דווח לאחרונה, ביניהם הסרט "באטגירל" של HBOmax עליו עבדו ברשת חמש שנים והשקיעו בו 90 מיליון דולר. כדי לנסות לאזן את הספינה של DC, הבמאי ג'יימס גאן והמפיק פיטר ספרן נבחרו לנהל את היקום הקולנועי, על כל תכני הקולנוע, טלוויזיה ואנימציה שלו, לאחר שנשיא החברה וולטר המאדה, התפטר בחודש אוקטובר. נראה כי כעת הם עשו את הצעד הראשון שלהם - פסילת התסריט ל"וונדר וומן 3" והדחתו של קאוויל מתפקיד סופרמן.