רשת בתי הקולנוע PLANET (פלאנט), מזמינה את קהל אוהבי הקולנוע כמדי שנה לחגוג את השנה האזרחית החדשה במתחמי ה-VIP של הרשת ברחבי הארץ עם מנות ספיישל טעימות ומפתיעות. 

השנה, בנוסף לארוחת הערב העשירה, יוכלו ליהנות רוכשי הכרטיסים מ-3 עמדות ספיישל, וביניהן: עמדת קרואסונים עם אופציה לשלושה מילויים לבחירה - גבינת ברי אגסים מקורמלים ופקאן מסוכר, מילוי גבינת שמנת קוויאר סלמון ועלי שמיר וממילוי טונה פריקסה. בנוסף לעמדה זו, תוצב גם עמדת בורגר פורטובלו מעושן בלחמניית שומשום לצד רטבים קלאסיים, צ'יפס וטבעות בצל, ולקינוח יוכלו ליהנות אורחי המתחם מעמדת שטרוייזל תפוחים מתוקה הכוללת קוביות תפוחים מבושלים בקינמון קצפת פטיסייר, בצק אגוזים לצד רוטב קרמל מלוח ופטל אדום לבחירה. כל זאת לצד מזנון קולנוע חופשי, פופקורן, נאצ'וס, גלידות, קאווה, שתיה חמה/ קרה וכמובן סרט לבחירה באולם אינטימי עם כורסאות מתכווננות ומרווחת. 

חייבים פעם אחת לבדוק את הכורסאות האלה. פלאנט VIP (צילום: יחצ)
חייבים פעם אחת לבדוק את הכורסאות האלה. פלאנט VIP (צילום: יחצ)

הסרטים שיוקרנו בערב פתיחת השנה יהיו: סרט ההמשך לאחד הלהיטים הרווחיים בכל הזמנים, 'אוואטר: דרכם של המים', 'ויטני-  I WANNA DANCE WITH SOMEBODY', סרט הגולל את סיפור חייה מעורר ההשראה של הזמרת ויטני יוסטון, 'חתונה אש' בכיכובה של ג'ניפר לופז ובלש ניו יורקי 2: פורעי חוק, עם ברוס וויליס.
ויטני יוסטון (צילום: רויטרס)
ויטני יוסטון (צילום: רויטרס)

31 לדצמבר 2022|מוצאי שבת| מתחמי ה-VIP של רשת PLANET בראשון לציון, בחיפה, בזכרון יעקב ובבאר שבע. החל מהשעה 16:00. מחיר כרטיס: 200 שקלים לאדם. הכניסה למתחמי ה-VIP מגיל 18 ומעלה