לפני כחודשיים הגיעה הודעה שהסעירה את עולם גיבורי העל. לשון ההודעה הייתה כי ביקום הקולנועי של DC, הבמאי ג'יימס גאן והמפיק פיטר ספרן, פסלו את התסריט ל"וונדר וומן 3", ומיד שמועות רבות נפוצו לגבי המשך הקריירה של השחקנית הישראלית, ולגבי השאלה האם תמשיך גדות לגלם את דיאנה פרינס בסרטים אחרים של האולפנים. בחלוף הזמן ועשרות ספקולציות - גאן סיפק בסוף השבוע רמז משמח עבור גדות.

"אסי כהן היה המום, היא הקטינה אותו": הסדרה שאמרה "לא" לגל גדות‎‎
בחזרה לעתיד? ההישג חסר התקדים של מפיקת העל ההוליוודית תוצרת כחול לבן

חובבי היקום הקולועני של DC העלו השערות שעם גניזת הפרק השלישי של הסרט "וונדר וומן", גל גדות סיימה את דרכה בסרטי האולפנים, כחלק מ"אתחול" של כל היקום הקולנועי. עם זאת, גאן סיפק קצת בהירות לגבי גדות והיכן היא עומדת כרגע - כשענה לשאלה של מעריץ סקרן.

"אני מצפה לפרויקטים החדשים שלכם", כתב המעריץ, "אני מאוכזב מזה שפטירתם את הנרי (קאוויל) וגל (גדות), אבל עדיין מחזיקים בעזרא (מילר) הקשקשן, בזמן שגל והנרי עשו הכל טוב. זה פשוט לא הגיוני לי". בתגובה לפוסט כתב גאן: "לא פיטרנו את גל. הסרט של עזרה כבר מוכן. הנרי לא מתאים לתוכניות שלי עבור סופרמן".

ההתכתבות של הבמאי ג'יימס גאן על המשך הקריירה של גל גדות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ההתכתבות של הבמאי ג'יימס גאן על המשך הקריירה של גל גדות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עדיין לא ברור למה התכוון גאן והאם יש לו פרויקט מסויים עבור גדות, אל בהחלט מדובר בבשורה משמחת עבור המעריצים. ייתכן גם כי גאן וספרן פשוט עוד לא סגורים מה הפרויקט הבא הכולל את "וונדר וומן" אך לא רוצים להכיר על פרידה.

באופלני DC אנשים שוקדים על סדרת טלוויזיה חדשה העוסקת בעולמה של "וונדר וומן" שתישא את השם "Paradise Lost" ("גן העדן האבוד") אך גדות לא אמורה להשתתף בו, שכן מבחינה עלילתית הוא עוסק בתקופה שקדמה להפיכתה גל דיאנה פרינס לוונדר וומן.

כזכור, היקום הקולנועי של DC עבר טלטלה גדולה לאחר שסדרות של הזיכיון, והביקורות הקטלניות שקיבלו הסרטים האחרונים של הרשת העמידו בסימן שאלה את כל הפרויקטים העתידיים של האולפנים. כעת, נראה שהאיום מתחיל להתממש. היקום הקולנועי של "DC" סבל בשנים האחרונות לא מעט צרות: גניזה של פרויקטים עליהם דווח לאחרונה, ביניהם הסרט "באטגירל" של "HBOmax", עליו עבדו ברשת במשך חמש שנים והשקיעו בו 90 מיליון דולר.

כדי לנסות לאזן את הספינה של "DC", גאן וספרן נבחרו לנהל את היקום הקולנועי, על כל תכני הקולנוע, טלוויזיה ואנימציה שלו, לאחר שנשיא החברה וולטר המאדה, התפטר בחודש אוקטובר.בחודש דצמבר, ג'נקינס, הבימאית בת ה-51, שהייתה אמורה לביים את הסרט השלישי בסדרת הלהיט "וונדר וומן", עשתה סדר בשמועות על כך שהסרט נפסל בגלל חוסר שיתוף פעולה שלה עם האולפנים.

גל גדות ב''וונדר וומן'' (צילום: גלובוס מקס)
גל גדות ב''וונדר וומן'' (צילום: גלובוס מקס)

"אני לא מאלה שמדברים על ענייני קריירה פרטיים, אבל אני לא אתן לאי דיוקים להימשך. הנה העובדות", כתבה ג'נקינס במכתב שפורסם בטוויטר, "התחילו תגובה נגדית על כך ש'וונדר וומן 3' לא יצא לפועל, סיפור שקרי שנועד למשוך קליקבייטים ושזאת אני שהרגתי את הסרט או לא שיתפתי פעולה. זה פשוט לא נכון. מעולם לא התרחקתי".

בעוד שהיא ציינה שהיא לא זו שתשים קץ לפיתוח הסרט, ג'נקינס הביעה הבנה כלפי האחראים על ההחלטה הזו. "הייתי פתוחה לשקול כל דבר שיבקשו ממני", המשיכה, "זו הייתה ההבנה שלי שלא יכולתי לעשות שום דבר כדי להתקדם בשלב זה. DC קבורה ללא ספק בשינויים שהם צריכים לעשות, אז אני מבינה שההחלטות האלה קשות כרגע".

"אני לא רוצה שמה שהיה מסע יפה עם וונדר וומן יסתיים בנימה שלילית", הוסיפה הבימאית, "כל כך אהבתי וזכיתי להיות האדם שזכה לעשות את שני סרטי וונדר וומן האחרונים. היא דמות מדהימה. החיים בתוך הערכים שלה ובסביבתם הופכים אדם לאדם טוב יותר בכל יום. אני מאחלת לה ולמורשתה עתיד מדהים, איתי או בלעדיי".

ג'נקינס סיימה את דבריה במחמאות לשחקנית הישראלית: "גל גדו,. מאיפה אני בכלל מתחילה? גל היא המתנה הכי גדולה שקיבלתי בכל המסע הזה. חברה אהובה, השראה ואחות. אין מילים שאני יכולה להשתמש בהן כדי לתאר עד כמה היא קסומה. היא ההתגלמות המהלכת של וונדר וומן בחיים האמיתיים ואדם טוב יותר מכפי שהעולם יכול לדמיין. בכל מיליוני הרגעים שביליתי איתה לא ראיתי פחות מזה אפילו פעם אחת. היא מתנה לעולם הזה, ועוד יותר, בשבילי".