נראה שכמות ההודעות, הרמזים וחצאי האמיתות שפורסמו בקשר להמשך דרכה של גל גדות ביקום הקולנועי של DC, מאז דחיית התסריט וגניזתו של הפרויקט "וונדר וומן 3" - גדולה יותר מכמות האמזונות על האי המבודד ת'מיסקירה. עם זאת, הרמז הקטן שהשאירה גדות ברשת, סיפק למעריציה לא מעט תקווה.

לפני כשלושה חודשים פורסם כ הבמאי ג'יימס גאן והמפיק פיטר ספרן, הקברניטים החדשים של האולפנים, פסלו את התסריט ל"וונדר וומן 3", ומיד שמועות רבות נפוצו לגבי המשך הקריירה של השחקנית הישראלית, ולגבי השאלה האם תמשיך גדות לגלם את דיאנה פרינס בסרטים אחרים של DC. גאן עצמו כבר ספיק אמירות לכאן ולכאן, ונראה כי אולי אפילו הוא לא בטוח. בינתיים, בחשבון הטוויטר של גדות, יש סימנים לאופטימיות.

באחת התכתובות על הדף של השחקנית, לגבי הסרט החדש "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה", השחקנית המצליחה אוונג'לין לילי הצהירה כי היא תשמח לשתף פעולה עם גדות בסרט קומיקס. השחקנית הישראלית השיבה בפשטות "בואי נעשה את זה".

ההודעה הקצרה הזו של גדות בחשבון הטוויטר היא למעשה ההתייחסות הראשונה של גדות לעולם כוכבי הקומיקס, מאז ההודעה על גניזת הסרט "וונדר וומן 3".

מעריציה של גדות שמחו על ההצהרה של השחקנית הישראלית על האפשרות של חזרתה לעולם הקומיקס, איך ייתכן כי היא כלל לא דיברה על היקום הקולנועי של DC, שכן בעבר היא כבר הצהירה כי איננה פוסלת שיתוף פעולה עם המתחרה "מארוול". "אולי נוכל לעשות משהו כמו... וונדר וומן מופיעה ב'נוקמים' והנוקמים מופיעים ב'וונדר וומן'", אמרה גדות בראיון במסגרת אירוע D23 בסוף השנה שעברה. "נראה, זאת אומרת, אני פתוחה. אני מלאה אהבה ואני אוהבת את החברים שלי גם ב'DC' וגם ב'מארוול'. אז נראה".

כזכור, לפני כשבועיים גאן סיפק קצת בהירות לגבי גדות והיכן היא עומדת כרגע - כשענה לשאלה של מעריץ סקרן. "אני מצפה לפרויקטים החדשים שלכם", כתב המעריץ, "אני מאוכזב מזה שפטירתם את הנרי (קאוויל) וגל (גדות), אבל עדיין מחזיקים בעזרא (מילר) הקשקשן, בזמן שגל והנרי עשו הכל טוב. זה פשוט לא הגיוני לי". בתגובה לפוסט כתב גאן: "לא פיטרנו את גל. הסרט של עזרה כבר מוכן. הנרי לא מתאים לתוכניות שלי עבור סופרמן".