השחקן טום סייזמור, שכיכב בלהיטי ענק בהם "להציל את טוראי ריאן" ו"רוצחים מלידה" הלך לעולמו הלילה (שבת) בגיל 61. נציגו של סייזמור אישר את דבר מותו ל-CNN. 

סייזמור "נפטר בשלווה בשנתו" במרכז הרפואי סנט ג'וזף בבורבנק, קליפורניה, עם שני בניו ואחיו, פול סייזמור, לצידו, נאמר הצהרה שפורסמה בשם המשפחה.

"אני עצוב מאוד על האובדן של אחי הגדול טום", אמר פול סייזמור בהצהרה. "הוא היה גדול מהחיים. הוא השפיע על חיי יותר מכל מי שאני מכיר. הוא היה מוכשר, אוהב, נותן ויכול היה לבדר אותך בלי סוף עם שנינותו ויכולת הסיפור שלו. אני הרוס שהוא איננו ואתגעגע אליו תמיד".

ביום שני, משפחתו של סייזמור אמרה כי הרופאים הודיעו להם כי "אין עוד תקווה" והמליצו על "החלטת סוף החיים" בשל מצבו הבריאותי, לפי הצהרה שפורסמה. "אנו מבקשים פרטיות למשפחתו בתקופה קשה זו והם מבקשים להודות לכולם על מאות הודעות התמיכה והתפילות שהתקבלו. זו הייתה תקופה קשה עבורם".

סייזמור, יליד דטרויט, עשה לעצמו שם בהוליווד כששיחק בחורים קשוחים. היה לו תפקיד מוקדם וקטן בסרט "Born on the Fourth of July" של אוליבר סטון משנת 1989 וכבש את הפסקת הטלוויזיה שלו בתפקיד סמל. ויני ונטרסקה בסדרת ABC "צ'יינה ביץ'".

סייזמור המשיך את זה עם הופעות בסרטים שונים, כולל "נקודה ברייק" ב-1991, "רומנטיקה אמיתית" ב-1993, "רוצחים נולדים טבעיים" ב-1994 ו"ימים מוזרים" ב-1995.

תפקידו בתפקיד בת מסטרסון במערבון "Wyatt Earp" של קווין קוסטנר זכה לשבחים של סייזמור. הוא המשיך לתפקידים מרכזיים אחרים ב"פרל הארבור" וב"בלאק הוק דאון", שניהם יצאו ב-2001.