שיתוף פעולה מפתיע יערך לרגל חג הפורים בין מותג הגלידות בן & ג'ריס ישראל ורשת בתי הקולנוע סינמה סיטי, במסגרתו יחלקו לצופים גלידה במתנה, ב – 8 מתחמי סינמה סיטי ברחבי הארץ. הפעילות תיערך ב 7 למרץ, במהלך הקרנת הסרטים ייכנסו בהפתעה דיילים/ות עם צידניות עמוסות בגלידות בן אנד ג'ריס ויחלקו לצופים –גלידה במתנה (הפעילות הינה באולם קולנוע אקראי). הפעילות נערכת לרגל חשיפת הטעמים של המנות האישיות והיא כוללת קמפיין פרסומי בהשקעה הנאמדת בכ – 250 אלף ₪.

לדברי רועי דון סמנכ"ל השיווק של חברת בן & ג'ריס ישראל: "שיתוף הפעולה עם סינמה סיטי הזדמנות מצוינת לחזק את הקשר בין צופי הקולנוע למותג. אנו רואים בשנים האחרונות ביקושים גבוהים למוצרי בן אנד ג'ריס במזנוני בתי הקולנוע, ברחבי הארץ". לדבריו: "נוכחנו לדעת כי השילוב בין צפייה בסרט בקולנוע לבין אכילת גלידה פרימיום אישית מייצר חווית צפייה מושלמת". אבי אדרי מנכ"ל סינמה סיטי מסר: "אנו גאים להמשיך ולספק לקהל הצופים בבתי הקולנוע את חווית הצפייה הטובה ביותר והפעם היא גם מפתיעה וטעימה במיוחד".

יס פלאנט חיפה תמונת פנים (צילום: איל תגר)
יס פלאנט חיפה תמונת פנים (צילום: איל תגר)

גם רשת PLANET תחגוג את החג באווירה חגיגית, צבעונית ומפתיעה במיוחד. לצד סרטים חדשים וחווית קולנוע יוצאת דופן, בכל יום, בכל אחד מבתי הקולנוע, יבחרו בהפתעה כמה אולמות קולנוע, שכל היושבים בהם יזכו בפרסים שווים. איך זה יקרה? ממש לפני תחילת הסרט, יופיע סרטון על המסך שלאחריו יכנסו הסדרנים לאולם מאובזרים בשלל משרוקיות ורעשנים להרמת המורל ומצוידים בשוברי מתנה שווים במיוחד לכל הנוכחים באולם. בין הפרסים: שובר כרטיס לסרט מתנה, שובר לפופקורן, שובר של פופקורן + שתייה ועוד.
בין הסרטים הגדולים שיוקרנו בימים אלו, יוכלו ליהנות המבקרים במתחמי הקולנוע משוברי הקופות: 'הצעקה 6' שיוקרן גם באולם ה-4DX , 'קריד 3' בכיכובו של מייקל בי ג'ורדן, הקרנות טרום בכורה של הסרטים: 'מומיות' ו- 'ננה סופר סטאר', להיט הילדים 'כלב מי שמנגן 3' ,'דימון סיילר' ועוד.

פרטים נוספים באתרי רשתות בתי הקולנוע פלאנט ו-סינמה סיטי

גלידה בהפתעה ברשת אולמות הקולנוע של סינמה סיטי (צילום: יחצ בן אנד ג'ריס)
גלידה בהפתעה ברשת אולמות הקולנוע של סינמה סיטי (צילום: יחצ בן אנד ג'ריס)