ראוי לתשואות: איזבל הופר עושה עבודה וירטואוזית בסרט "היא"

השחקנית עוברת באופן אלגנטי בין מאהב, גרוש ובן. וגם: למה צופי “רואה החשבון" נדרשים לדלג בין אקשן המהול בשטויות פסיכולוגיסטיות, מונולוג של מספר צ׳יזבטים ותשדיר הסברה למען האוטיסטים

מאיר שניצר צילום: ללא
מתוך הסרט "היא"
מתוך הסרט "היא" | צילום: יח"צ

סרטיו של פול ורהובן מציבים בעיה קבועה בפני הנוהים אחריהם - ההכרח לקלף את המעטפת הסנסציונית של עלילותיהם, ולהישאר ביד עם הגרעין הרעיוני הגולמי, שסביבו הם נבנו על ידי הבמאי ממוצא הולנדי, שלא מכבר ציין את יום הולדתו ה–78. כך זה היה בסרטיו ההוליוודיים “אינסטינקט בסיסי" או “נערות שעשועים" וגם כך בסרטים המוקדמים שביים במולדתו בטרם עקר לאמריקה (“Turkish Delight", “יומנה של פרוצה", “בשר ודם"). וכך גם ב"היא".

תגיות:
ביקורת קולנוע
/
היא
/
רואה החשבון
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף