נועה קירל, שנבחרה להיות נציגת ישראל לארוויזיון 2023 ביצעה אמש (שלישי) לראשונה על הבמה את השיר "יוניקורן". קירל הופיעה בקריית מלאכי לכבוד יום העצמאות, ושם ביצעה את השיר בגרסת אקפלה ובליווי הקהל.

שוב על במת האירוויזיון: ההישג המרשים של נטע ברזילי
"יוניקורן", "גולדן בוי" ו"פנתרה": צפו במשלחות האירוויזיון מאירופה שרות בעברית
יש לנועה קירל סיבה לחשוש? משתתפי אירוויזיון 2023 הקפיצו את תל אביב 

לפני כחודש נחשף במשדר מיוחד בכאן 11 השיר "יוניקורן", עמו תופיע קירל באירוויזיון 2023, שייערך במאי הקרוב בליברפול, בריטניה. מעריצי האירוויזיון ומעריציה של קירל חיכו לשמוע את השיר בלייב, אך הצוות של הזמרת החליט לשמור את ההופעה הראשונה איתו עד לערב חצי הגמר. עם זאת, נראה כי ערב יום העצמאות הוא מועד יוצא דופן, והוחלט לספק לקהל טעימה.

כזכור, את השיר כתבו והלחינו דורון מדלי, מאי ספדיה, ינון יהל ונועה קירל עצמה. קירל תופיע בחצי הגמר הראשון של האירוויזיון, שייערך ב-9 במאי, ותנסה להעפיל לגמר שייערך ב-13 במאי.

השיר, שעוסק בהעצמה נשית, נחשף בשידור חי מפסטיבל המוסיקה במלון דן אילת, במהלך הופעה חיה של קירל. את המשדר המיוחד הנחתה מאיה ורטהיימר, מכוכבי הסדרה החדשה של כאן 11, "מלאך משחית", שתעלה לשידור החל ב-26 במרץ 2023. חצי הגמר הראשון של תחרות השירה האירופית ייערך ב-9 למאי בליברפול, וישראל הוגרלה להשתתף בחצי הגמר הראשון. חצי הגמר השני יתקיים ב-11 במאי והגמר הגדול ישודר ב-13.5.23. את השיר "UNICORN" יצרו דורון מדלי, מאי ספדיה, ינון יהל ונועה קירל שתייצג כאמור את ישראל בתחרות.