״מכתב לאחי״ - לרגל שנת ה 75 למדינה, הסוכנות היהודית הפיקה קליפ מרגש עם מסר של אחדות ותקווה שבמרכזו עיבוד מחודש לשירו של עילי בוטנר.

הקשר המיוחד בין יושב ראש הסוכנות היהודית, זוכה פרס ישראל האלוף, במיל' דורון אלמוג, לבין הזמר והיוצר עילי בוטנר הוליד קליפ מרגש שהפיקה הסוכנות היהודית לרגל שנת ה 75 למדינה עם מסר של אחדות ותקווה, שבמרכזו השיר ״מכתב לאחי״.
 
בקליפ משתתפות קבוצות מגוונות בחברה הישראלית שהסוכנות היהודית תומכת בהן כמו קשישים וניצולי שואה, עולות ועולים מרחבי תבל, שליחים שמשרתים בתפוצות, בני נוער מהפריפריה, צעירים מהמכינות הקדם צבאיות של הסוכנות ועוד. 

את מילות השיר ״מכתב לאחי״, כתב בוטנר לאחיו הגדול עופר שהוא פגוע נפש. זו הפעם הראשונה שבוטנר שר את השיר בקולו, בעיבוד מיוחד שנועד לרגש ולקרב לבבות.
 
כשדורון אלמוג קיבל בשנת 2016 את פרס ישראל על מפעל חיים בעקבות תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה, הפתיע אותו עילי בוטנר בקבלת פנים שערכו לו בני משפחה וחברים. 

אלמוג התייחס להפקת הקליפ ואמר: ״בשנת ה-75 למדינת ישראל יצאנו  במסר מאחד ומקרב דרך השיר של עילי בוטנר ״מכתב לאחי״ - אחינו ואחיותינו, בארץ ובעולם, עלינו לזכור שעם אחד אנחנו. מילות השיר מלמדות אותנו על תקווה לימים טובים יותר ויחד אנחנו מתפללים שיגיעו. לעם היהודי יש חלום משותף, מסע משותף ועלינו לזכור זאת תמיד. באחדותנו מצוי הכוח להתגבר על המחלוקות, להתאחד ולהמשיך קדימה. חג עצמאות שמח!״