אמש חל האחד במאי, יום הפועלים הבינלאומי. ההסתדרות, הבית של העובדות והעובדים בישראל, חגגה את היום הזה עם "פסטיבל חברים" במסגרתו צפו כ-7000 איש מכל רחבי הארץ ב-15 מופעים של האומנים המובילים בישראל שהתקיימו במחיר סמלי ושווה לכל כיס ב15 אולמות רשת מועדוני התרבות FRIENDS מבית ההסתדרות מקריית שמונה ועד אילת. מבין השמות שלקחו חלק בפסטיבל: אביב גפן, איציק קלה, דיקלה, זהבה בן, נסרין, נרקיס, עברי לידר, פבלו רוזנברג, קרן פלס, רביב כנר, שלום חנוך ועוד.  

הזמרת זהבה בן שהופיעה בטבריה במסגרת יום הפועלים סיפקה ביצוע מרגש ביותר. במעמד חגיגות האחד במאי הושק אמש מועדון FRIENDS יהוד, מועדון נוסף מבית רשת מועדוני התרבות FRIENDS, עם הופעה של הזמר והיוצר שלומי שבת שחזר לעיר הולדתו ואירח את לאה שבת. 

שלומי שבת וחברים יחד עם ארנון בר דוד  (צילום: שושו מדיה-גלעד ממן)
שלומי שבת וחברים יחד עם ארנון בר דוד (צילום: שושו מדיה-גלעד ממן)

רשת מועדוני התרבות FRIENDS מבית ההסתדרות, נוסדה מתוך חזונו הציוני-חברתי של ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות, שמטרתו להנגיש את התרבות לכלל תושבי ישראל, בדגש על ערי הפריפריה. 

לשם כך החליטה ההסתדרות להחיות מחדש את הפעילות באולמות "מופת" לשעבר ולהביא את הבשורה החדשה בעולם התרבות הישראלי. 
החל מהקמתה ועד היום הצליחה הרשת לצבור מעמד בקרב מועדוני ההטבות המובילים בישראל בזכות המחירים. המסובסדים שהיא מעניקה לקהל לקוחותיה ובעיקר באמצעות הרפרטואר העשיר והמגוון של תכני התרבות המובילים בישראל