בשנות ה-90 נמרוד רשף היה ידוע יותר בכינוי "נימי נים" כשהיה הסולן של להקת ההיפ הופ הראשונה של ישראל – שב"ק ס'. אחרי שני אלבומים הוא נשאר נאמן לכובע השני שבחר לחבוש כמנחה בערוץ הילדים, ונפרד מהלהקה. אחרי סגירת ערוץ הילדים רשף עשה סיבוב נוסף עם ההרכב "בויאקה", אבל ההרכב לא החזיק מעמד. מאז נמרוד המשיך לטפח את סצנת ההיפ הופ ותמך בה, אבל הפסיק לעסוק ביצירה מוזיקלית והתרכז באיורי קומיקס, שם עשה חיל בעשרים השנים האחרונות.

האלבום החדש  "המחברת", שכבר זמין לרכישה, הוא אלבום הסולו הראשון של רשף וההופעה שהיתה במוצ"ש במועדון ה"בארבי" בת"א היתה הפעם הראשונה של רשף לבד על במה. היה מפתיע לראות אותו מתרגש ונבוך בהופעה של עצמו. למרות שהוא יוצא לקריירת סולו, נראה שחסר לו הביטחון מלהיות חלק מהרכב. הוא נראה הרבה יותר משוחרר כשעל הבמה עלו חברים שבאו לחגוג איתו, ביניהם ג'ימבו ג'יי, איתו הוא שר את "תתקעו בחצוצרה" של שב"ק ס' במיקס עם "מסיבויאקה", ואז נתן לג'יי את הבמה להקפיץ עם הלהיט שלו "עשיתי עשיתי". השיא האנרגטי של המופע הגיע כשמוקי עלה לשיר איתו את "אל תגידו לי" מהאלבום הראשון ואת "מביא אותה הפוך" מהשני של השב"ק, אז גם הצטרף במפתיע סאבלימינל.

המופע שילב בין שירים מ"המחברת", שמכיל שירים בסגנון בלקני-יווני ושירי היפ הופ בניחוח שנות התשעים, ולהיטי עבר שנמרוד רשף היה שותף ביצירתם. הקהל התחבר יותר לשירים הישנים, אבל גם בחדשים, אותם הקהל לא מדקלם עדין, תנועות הגוף והחיוכים הראו שיש חיבור טוב בין הטקסטים הבוגרים והמקצבים המתונים לקהל ב"בארבי", שחייבים להודות – לא כלל הרבה צעירים.

נמרוד רשף אמנם היה נרגש, אבל הצורה בה הוא יורה את המילים בקצב מסחרר ומצליח לצרף תנועות פנים וידיים שמשלימים את המסרים המילוליים, הנוכחות הבימתית שלו, והעובדה שגם בגיל 51 הוא לא מאט את קצב הראפ שלו, מראים לנו שכישרון זה לא משהו שהולך לאיבוד. נטול ראסטות, בלי שערה לבנה אחת (בניגוד לחבריו מירו ומוקי), ובלי בושה, נמרוד רשף, אחרי 20 שנות היעדרות, חוזר בכושר שיא.