הערב צפויה לעלות על במת האירוויזיון בליברפול, נועה קירל עם השיר "יוניקורן", כשהיא תהיה התשיעית בסדר ההופעות. הערב גם נדע סופית האם ישראל תמשיך לשלב הגמר ותתמודד על הזכות לארח את התחרות בשנת 2024. דידי הררי התייחס בתוכניתו ב-103FM לערב המרגש".

"תרגיעו": מומחים מעריכים - האם המבצע בעזה יפגע בסיכויי נועה קירל?

"הערב זה קורה", אמר הררי, "סוף סוף, אחרי שהופצצנו כל חצי שעה בכל אחת מהרשתות החברתיות וכל אחד מהאתרים הבידוריים על מה עושה נועה קירל באיזו שעה ומתי ואיפה ואיך - מתי היא מחליפה בגדים, מתי היא שותה מים, מתי היא הולכת לישון, מתי היא קמה, מתי היא יורדת במדרגות ומתי היא מחייכת - הערב זה קורה, נועה קירל עולה על הבמה עם 'יוניקורן', בחצי גמר האירוויזיון בליברפול". 

 לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"נועה מתכוננת להתפוצץ על הבמה, היא מחכה לזה, השמועות אומרות שהיא גומרת את הצוות שלה - נועה קורעת להם את הצורה, אין רגע אחד של מנוחה, חזרות על גבי חזרות, עוד פעם ועוד פעם. 'בואו נדייק, קדימה, תנוחו עשר דקות ועוד פעם נעשה את זה'". 

"אין מה לומר על הילדה הזאת, היא מקצוענית לחלוטין. מצד אחד כולה זוהר, וצוות שלם שדואג שיפמפמו לנו נועה קירל בכל מצב שהוא ומצד שני יש לה אמביציה מטורפת ולהצליח ברמה הכי גבוהה שיש. אם מדלי יגיד אחרי הביצוע הזה שנועה נקלעה לסיטואציה, אני גוזר לו את הזקן. אני גוזר לו את הזקן כמו מדרגות נעות בקניון. הם כולם היו חלק מהדבר הגדול הזה - מאי ספדיה, שאנחנו הבאנו אותה פעם ראשונה לאולפן וגילינו אותה לעולם, דורון מדלי ורוברטו ונועה".