הטירוף סביב נועה קירל הופך לממשי כשהיא מגיעה רגעים ספורים לפני חזרת השופטים האחרונה, במהלכה נקבעת חצי מכמות הנקודות שתקבל, לחדר העיתונאים שנמצא בצידו השני של מתחם האירוויזיון. קירל מגיעה כשהיא מלווה באיש יחסי הציבור שלה שיר פינטו, והעיתונאים הישראלים והבינלאומיים צובאים על הזמרת הצעירה, בניסיון להוציא ממנה כמה מילים אחרונות.

נועה קירל באירוויזיון בליברפול  (צילום: Sarah Louise BennettEBU)
נועה קירל באירוויזיון בליברפול (צילום: Sarah Louise BennettEBU)

ברגעים שבין המעבר בין הראיונות לתקשורת הזרה, שחשובים יותר מאלו שהיא נותנת לנו, כיוון שהצופים הישראלים לא יכולים להצביע לקירל, לראיונות עם העיתונאים המקומיים, קירל כבר לא ידועת באיזו שפה לענות ומכריזה, "המוח שלי מעוך". בהחלט נראה שימים לחוצים עוברים על קירל, אך היא צולחת אותם עם כוח של חד קרן.

בפעם האחרונה מול העיתונאים: צפו בחזרה של נועה קירל כפי שהיא נראית בליברפול

את מוכנה להלילה? את יודעת שזה חשוב כמו מחר
"אני מוכנה להלילה, אני יודעת שזה חשוב. ואני מאוד נרגשת".

מה עובר לך בראש שניות לפני שאת עולה לבמה?
"כל כך הרבה דברים, התרגשות גדולה. פשוט להביא גאווה וכיף למדינה שלי, לגרום להורים שלי להיות גאים, לגרום לעצמי להיות גאה, ולחשוב על זה שאני הולכת להופיע מול כל העולם. זה רגע חזק מאוד. לוקחת נשימה ועושה את זה".

את מרוצה מהמיקום ה-23 בסדר ההופעות?
"מאוד, אני חושבת שזה מקום נהדר להיות בו. זה קרוב להצבעה שזה טוב, זה מספר טוב, זה המספר של מייקל ג'ורדן".

אתמול עלית ללייב עם המעריצים שלך, מה אמרת להם על המצב בארץ?
"הרבה פעמים אני מרגישה תמיכה ואנרגיה גבוה מישראל ואני רוצה להחזיר להם תמיכה. ספציפית עם מה שקורה עכשיו, לתת להם אהבה, לחבק אותם, ולתת להם אהבה יותר מכל יום אחר. לשלוח להם אהבה".

קיבלת משהו מהם שגרם לך להרגיש חזקה יותר?
"כן, הוספתי מעריצים לשידור. דיברנו על המון דברים, קיבלתי כל כך הרבה אהבה ותמיכה".

חוץ מהשיר שלך, מה השיר האהוב עלייך בתחרות?
"יש כל כך הרבה שירים טובים בתחרות. אני אוהב את השיר הבריטי, את השיר של שוודיה, השיר של נורווגיה, של פינלנד. אנחנו רואים הרבה העצמה נשית השנה, הרבה אמניות צעירות".

את חושבת שהאירוויזיון הוא שיא הקריירה המוזיקלית שלך? 
"כן בהחלט, להופיע מול מיליוני אנשים, מכל העולם. על אחת הבמות הכי גדולות בעולם. לגמרי".

"אנחנו עושים הכל", מסבירה קירל על ההכנות לפני המופע. "אני מתחממת לפני, שומרת על עצמי. מתחממת, חשוב".

פגשת כבר את נטע ברזילי?
"כן, וגם ברחוב לפני יומיים. אנחנו חברות טובות, כיף לפגוש פרצוף מוכר שאני אוהבת. אנחנו לא מדברות יותר מדי על התחרות. פשוט איך התחושות. היא תמיד פה בשבילי, וכיף לראות את הפרצוף שלה, זה מרגיש מאוד".

ירד קצת הלחץ מחצי הגמר הראשון?
"מצד אחד ירד הלחץ, מצד שני הגמר זה אפילו יותר מחצי הגמר, אז יש כמובן לחץ, והיום זה מול שופטים, זה גמר לכל דבר ועניין. תמיד יש לחץ, צריך לנשום. אנחנו עושים הרבה מעגלי אנרגיה. בדיוק שרנו 'שלום עליכם' כל המשלחת, כדי להרגע".